17
سه شنبه 18 شهریور 1399
شماره 8032
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

به داد بازار سهام برسند با تشویق مسئولان و عرضه سهام‌های دولتی و پذیره‌نویسی پای مردم را به بورس باز کردند و حالا به خاک نشستن مردم را شاهدیم. آیا واقعا کسی نیست که به داد سهامداران بازار سهام برسد و جلوی دستکاری‌ها را بگیرد و موانع را از سر راه بردارد؟
ویژه
4جوان پس از آشنایی در یک بازی موبایلی با هم برای تفریح در ساحل محمود‌آباد قرار گذاشتند. تفریح آنها اما عاقبت خوشی نداشت و به غرق شدن 3نفرشان در دریا منجر شد.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.1ریشتر بامداد دیروز مناطقی از استان گلستان را لرزاند. این زلزله هرچند تلفاتی نداشت اما موجب مصدومیت دست‌کم 34نفر شد و خسارت‌هایی را نیز به برخی منازل وارد کرد.
پرونده مردی که دکترای آی تی داشت و نوعروسش را 20روز قبل از مراسم عروسی به قتل رسانده بود با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.
یکی از اعضای این باند هنگام فرار از پشت بام سقوط کرد و جانش را از دست داد

راز دزدان حرفه‌ای با زیرکی مدیر شبکه تلویزیون فاش شد

داخلی
دزدان حرفه‌ای و سابقه دار در آخرین سرقت خود آپارتمانی را خالی کردند اما فراموش کردند که پلاک ماشین را مخدوش کنند و همین حواس پرتی‌شان باعث شد تا با زیرکی مدیر یکی از شبکه‌های تلویزیونی لو بروند.

پاسخ مسئولان

روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران پیرو چاپ مکرر پیام با موضوع پارکبان‌های قلابی درکه و دربند در ستون بامردم پاسخ داده است

ورود دادستان به پرونده مرگ 4 نفر در معدن هجدک

حادثه مرگبار در معدن هجدک در شهرستان راور کرمان باعث احضار 3نفر برای انجام تحقیقات به دادسرا شد.