• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
سه شنبه 18 شهریور 1399
کد مطلب : 109557
+
-

با مردم

به داد بازار سهام برسند
با تشویق مسئولان و عرضه سهام‌های دولتی و پذیره‌نویسی پای مردم را به بورس باز کردند و حالا به خاک نشستن مردم را شاهدیم. آیا واقعا کسی نیست که به داد سهامداران بازار سهام برسد و جلوی دستکاری‌ها را بگیرد و موانع را از سر راه بردارد؟

قهرمانی از تهران
آلودگی هوای آبیک نگران‌کننده است
اکنون که در فصل گرم سال هستیم و امکان پدیده وارونگی کم است، آلودگی هوای آبیک به‌خاطر صنایع تولید برق، سیمان و صنایع دامی و غدایی ملموس است تا چه رسد به فصل سرد سال که گاهی شاخص آلودگی هوا در این شهر به ۳۶۷ می‌رسد، با این حال این روزها مسئولان استان قزوین به‌جای برخورد با صنایع آلوده‌کننده هوا صحبت از افزایش تعداد صنایع حاشیه شهر می‌کنند. مسئولان باور کنند که ما هم انسانیم و به اکسیژن نیاز داریم.
کامرانی از آبیک

درختان تپه شاهد قطع شدند، از پارک هم خبری نیست
چند سال پیش 200درخت قطور درختان تپه شاهد ایلام، توسط شهرداری به بهانه احداث پارک قطع شدند اما تاکنون که عمر کاری شورا در حال اتمام است، نه نهال و درختی جایگزین شد و نه از احداث پارک خبری هست. تکلیف مرگ 200موجود زنده چیست؟ از دادستان ایلام تقاضا داریم به‌عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود کند.
رحمت‌آبادی از ایلام

سرویس بهداشتی پارک جانبازان تعطیل است
سرویس بهداشتی پارک جانبازان واقع در  منطقه 5 شهرداری که در کنار میزهای پینگ‌پنگ این پارک واقع شده، مدت‌هاست تعطیل شده و مردم در مراجعه به 4سرویس بهداشتی اینجا با در قفل‌شده مواجه می‌شوند؛ درحالی‌که سرویس بهداشتی بغل پارک کودکان نیز آلوده و بدون مایع دستشویی است. وضعیت کلی نظافت پارک هم مشکل دارد و گویا پیمانکار از عهده امور نظافت، ایمنی و... پارک برنمی‌آید.
هاشم‌زاده از ساکنان منطقه
طغیان فاضلاب کنار مدرسه در کوت عبدالله
با همه توصیه‌هایی که برای رعایت بهداشت فردی و جمعی می‌شود و تلاشی که مردم برای جلوگیری از آلوده‌شدن فرزندانشان به ویروس کرونا دارند، آیا رواست در نخستین روز مدرسه آن هم برای کلاس اولی‌ها که چاره‌ای جز رفتن سر کلاس ندارند، فاضلاب اطراف مدرسه طغیان کند و دانش‌آموزان با کفش‌ها و شلوارهای خیس‌خورده در فاضلاب یا در آغوش والدینشان سر کلاس بروند. صدای ما به کسی می‌رسد؟
ربیایی از کوت عبدالله اهواز

درآمد سرشار راهنمایی رانندگی از جریمه‌های روز کنکور
روز کنکور اغلب خودروهای پارک‌شده در نقاط ممنوع یا غیرممنوع جریمه شدند. این واقعا چه روالی است. من در روز کنکور دخترم را برای کنکور به روبه‌روی حرم امام بردم و از مسیر اتوبان خلیج‌فارس تردد کردم که 132هزار تومان جریمه شدم. درست که ورود به اتوبان برای خودروی من ممنوع بود اما واقعا حتی یک روز هم استثنا نداشتیم؟ همه‌جا اینقدر دقیق اعمال قانون می‌کنند؟ بعدا متوجه شدم که برخی شهروندان دیگر هم جریمه شده‌اند درحالی‌که جریمه‌کردن آنها درست نبوده است.
احمدی از تهران

تا پاییز نیامده مسکن‌های نیمه‌کاره مهر تکمیل شوند
چرا تا هوا برای کار بنایی مناسب است، کار مسکن‌های مهر را به پایان نمی‌رسانند تا بعد به بهانه هوای نامناسب کار تحویل واحدهای مسکونی نیمه‌کاره نماند؟
 متقاضی از هشتگرد
قطره آ.د و آهن رایگان چه شد؟
تا پایان سال97 کلیه مراکز بهداشتی و درمانی در همه محلات تهران قطره آهن و ویتامین آ.د را تا 2سالگی رایگان می‌دادند. اکنون این روند قطع شده و والدین مجبورند این اقلام را آزاد بخرند که مغایر با سیاست‌های تشویقی ازدیاد جمعیت است.
سلیمان بلغارد از تهران

وضعیت بسیار نامناسب آمبولانس حمل بیمار در مسجدسلیمان
پدرم را که سکته کرده‌ بود از منزل به وسیله آمبولانسی که کولر و امکانات دیگر نداشت و تنها یک پرستار در آن مستقر بود به بیمارستان رساندند، درحالی‌که دمای هوا 50درجه سانتی‌گراد بود و پرستار کاری از دستش برنمی‌آمد جز آنکه با یک تکه کارتن بیمار را باد بزند. این واقعا چه نوع خدماتی است؟
دشتی از مسجدسلیمان

ظرفیت وام نیروهای مسلح، اعلام‌نشده تکمیل می‌شود
در شرایط کنونی همه نیاز به وام داریم و تقریبا هرساله این نیاز پابرجاست. اما من به‌عنوان یک بازنشسته نیروهای مسلح در 25سال گذشته یک‌بار هم موفق نشده‌ام وام بگیرم، زیرا به محض اینکه اعلام می‌کنند وام آمده در کمتر از یک‌هفته می‌گویند ظرفیت تکمیل شد.
خانی، بازنشسته نیروهای مسلح از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید