21
سه شنبه 6 اسفند 1398
شماره 7890
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کشف یک‌میلیون ماسک از احتکارشده تا غیرمجاز

کوتاه از حادثه
​​​​​​​ماموران پلیس پایتخت در جریان گشت‌های فعال و تحقیقات پلیسی موفق به کشف بیش از یک‌میلیون ماسک احتکارشده یا غیرمجاز در نقاط مختلف تهران شدند.
ویژه
​​​​​​​2زندانی سابقه‌دار وقتی هم‌بند شدند نقشه کشیدند که در آینده و پس از آزادی از زندان با همدستی یکدیگر دست به سرقت از انباری‌ها بزنند.
​​​​​​​آخرین عضو باند مخوف سرقت مسلحانه که با همدستانش به بیش از 62خانه و طلافروشی دستبرد زده و در جریان یکی از سرقت‌هایشان مرد طلافروشی را به ضرب گلوله به قتل رسانده بودند، در محوطه زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد.
اهدای کبد جانباز قطع‌نخاع جان یک بیمار نیازمند را نجات داد

جانبازی تا پای جان

«پدرم تا آخرین روز عمرش به فکر مردم بود؛ به همین دلیل پس از آنکه دچار مرگ مغزی شد تصمیم گرفتیم اعضای بدنش را اهدا کنیم.» این بخشی از حرف‌های پسر جانباز قطع نخاع است که وقتی فهمید پدرش قطع نخاع شده تصمیم گرفت اعضای بدن پدرش را اهدا کند.
حکم مقصران جان باختن فوتبالیست‌های یزدی قطعی شد

حکم مقصران جان باختن فوتبالیست‌های یزدی قطعی شد

​​​​​​​19‌ماه پس از حادثه تلخ جان باختن 2فوتبالیست نوجوان یزدی در اردوی گرجستان، حکم مقصران این حادثه در دادگاه تجدید نظر قطعی شد.
با مردم
با مردم
این روزها همه تمرکز روی شهرهایی است که آماری از مرگ‌ومیر در کرونا داشته‌اند، حتما باید در غرب کشور هم آماری از کشته‌شدگان بیاید تا به فکر عرضه رایگان ماسک و ژل شست‌وشو باشند؟
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی منطقه 19شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع نیمه‌کاره ماندن خط کندروی آزادگان و خروجی شهرک مرتضی گرد در ستون با مردم روز 23بهمن پاسخ داده است: «عملیات احداث خط کندروی آزادگان و خروجی شهرک مرتضی گرد، توسط سازمان مهندسی شهر تهران در حال انجام است و با توجه به اتمام قرارداد پیمانکار مربوط و پیگیری شهروندان محترم این منطقه نسبت به انجام موارد مذکور اقدام خواهد شد.»