• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 6 اسفند 1398
کد مطلب : 95941
+
-

با مردم

با مردم








ماسک و ژل شست‌وشو در غرب کشور رایگان توزیع شود
این روزها همه تمرکز روی شهرهایی است که آماری از مرگ‌ومیر در کرونا داشته‌اند، حتما باید در غرب کشور هم آماری از کشته‌شدگان بیاید تا به فکر عرضه رایگان ماسک و ژل شست‌وشو باشند؟ 
سالاری از کرمانشاه

هزینه‌های نوسازی مدارس به کجا می‌رود؟
درحالی‌که به گفته مسئولان ایرانی، 30درصد مدارس ایران ناایمن هستند و حتی مدارس پایتخت با خطرات جدی مواجهند؛ چرا بودجه نوسازی مدارس در جایی دیگر هزینه می‌شود و آن وقت مدام دست‌ها به سوی خیرین مدرسه ساز دراز است؟
امیدی از سمنان

دعوا کردن سر تعداد جانباختگان کرونا پیشگیرانه نیست
اینکه مسئولان سر اعلام دقیق آمار کشته‌شدگان بحث کنند نه درمان است و نه پیشگیری. بهتر است مسئولان به فکر گسترش بیماری و راه‌های عملی و اجرایی باشند و بعد از کنترل اوضاع راجع به آمار بحث و تبادل‌نظر کنند.
احمری از یزد

ملخ‌ها زندگی روزمره بوشهر را مختل کرده‌اند
حمله گسترده ملخ‌ها به بوشهر در میان حوادث گوناگون این روزها چندان دیده نشده؛ درحالی‌که زندگی عادی در بوشهر مختل شده است. آیا نمی‌شد برای مبارزه با ملخ‌ها برنامه‌ریزی‌های گسترده کرد؟ اکنون مسئولان به فکر باشند که جلوی ازدیاد نسل آنها را بگیرند.
زاهدی از برازجان

داروخانه‌ها سهمی از فروش اقلام پیشگیری از کرونا ندارند
وقتی قیمت اقلام لازم برای پیشگیری از کرونا اینقدر بدون نظارت و مدیریت گران شده که در دسترس همگان نیست، خدا می‌داند چه آینده‌ای در انتظار این بیماری است. در کرج بعد از اعلام مسئولان مبنی بر توزیع رایگان ماسک و ژل شوینده و دستکش از طریق مراکز خاصی، حالا داروخانه‌ها به سادگی می‌گویند به آنها سهمی از فروش این اقلام نداده‌اند و باید آنها را از مراکز بهداشتی تهیه کنید!
علوی از کرج 

آزادراه تهران- شمال ویژه مرفهین است؟
برخی مسئولان ابتدا اعلام کردند نرخ عوارض آزادراه تهران - شمال 50هزار تومان است، اخیرا هم صحبت از 25هزار تومان در روزهای عادی و 35هزار تومان در روزهای آخر هفته می‌شود. آیا قشر معمولی و متوسط نباید بتوانند از این آزادراه که باپول همین مردم ساخته شده استفاده کنند؟
شجاعی از رشت

قوه قضاییه به موضوع محتکران ماسک ورود کند
از قوه قضاییه خواهشمندیم دراین اوضاع شیوع بیماری کرونا با آن دسته از افرادی که ماسک و دیگر امکانات پزشکی را احتکار می‌کنند به بدترین شکل ممکن برخورد کند.
بیرجندی از بیرجند

اشغال خیابان و کوچه به‌عنوان پارکینگ شخصی
در کلانشهرهایی مثل تهران که از جهت پارکینگ فرهنگسازی‌ کافی نشده است موضوع زباله جلوی منزل، مغازه، خیابان و کوچه به‌عنوان پارکینگ شخصی بسیار دیده می‌شود. بهتراست شهرداری با چاپ بروشورهای مناسب در بین مردم تا حدی راهگشای مشکلات و منازعات بین مردم در این موضوع باشد.
طاهر بلغار از تهران

آیا کارمندان مانند کارگران روزی 12ساعت کار می‌کنند
برخی افراد عنوان می‌کنند که عیدی کارمندان مثل کارگران شود!  افزایش حقوق از هر نوعی خوشحال‌کننده است؛ اما آیا کارمندان حاضرند روزی ۱۲ ساعت کارکنند؟ پاداش پایان خدمت نداشته باشند؟ 10 بارشغل عوض کنند؟ درکارگاهای بدون کولر، بخاری، صندلی و کمترین امکانات با ماهی زیر 2میلیون کارکنند؟!
علی نژاد از کیش

شهرهای مازندران مملو از مسافر
آیا تعطیل کردن مدارس تهران و کرج و سایر شهرها به‌دلیل فراهم کردن شرایط برای سفر بوده است؟ آیا نباید برنامه‌ای بریزند و اجازه ندهند شهروندان از شهرهایی که در آنها کرونا شناسایی شده خارج شوند؟ در ثانی در استانی مثل مازندران هم کرونا آمده است؟ آیا نباید مردم را قرنطینه کرد و جلوی گسترش بیشتر بیماری را گرفت. لطفا مسئولان پاسخ دهند.
اصغری از بابل

این خبر را به اشتراک بگذارید