• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 6 اسفند 1398
کد مطلب : 95935
+
-

کشف یک‌میلیون ماسک از احتکارشده تا غیرمجاز


ماموران پلیس پایتخت در جریان گشت‌های فعال و تحقیقات پلیسی موفق به کشف بیش از یک‌میلیون ماسک احتکارشده یا غیرمجاز در نقاط مختلف تهران شدند.
به گزارش همشهری، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و سوءاستفاده برخی افراد فرصت‌طلب از شرایط موجود و در مواردی تولید ماسک‌های غیربهداشتی گفت: گشت‌های پلیس امنیت اقتصادی، پلیس امنیت عمومی، پلیس پیشگیری و آگاهی به‌صورت فعال در سطح تهران فعال هستند و با هر نوع احتکار لوازم و وسایلی که در این زمینه مورد نیاز است ازجمله ماسک و مواد ضد‌عفونی‌کننده برخورد خواهند کرد. وی با اشاره به کشف 2واحد تولیدی غیرمجاز ماسک‌های تقلبی، عنوان داشت: در چند روز اخیر بیش از یک‌میلیون عدد ماسک که احتکار شده یا به‌صورت غیربهداشتی و اصولی تولید شده بودند جمع‌آوری شد.
سردار رحیمی با تأکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد افراد فرصت‌طلب از شرایط سوءاستفاده کنند و عرصه را برای مردم و شهروندان سخت و مشکل نمایند، بیان داشت: طی 2روز گذشته همکاران من در پلیس‌های مختلف ضمن پلمب دو کارگاه ساخت ماسک‌های غیربهداشتی و غیرمجاز، اقدام به جمع‌آوری هزاران عدد مواد ضد‌عفونی‌کننده کرده‌اند.
وی درخصوص برخورد با توزیع‌کنندگان ماسک‌های غیربهداشتی بیان داشت: با افرادی که سر چهارراه‌ها و مکان‌های دیگر اقدام به توزیع ماسک‌های غیربهداشتی می‌کنند برخورد خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :