• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 4 اسفند 1398
کد مطلب : 95705
+
-

با مردم

با مردم









چرا ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌ها نیست
درحالی‌که توقع می‌رود ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده نظیر ژل شست‌وشوی دست‌ها به‌صورت رایگان در شرایط بحرانی نظیر این روزها توزیع شود، قیمت ماسک تا چندده برابر گران شده، تازه اگر پیدا شود. تقریبا هیچ داروخانه‌ای ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده ندارد!
شهریاری از تهران 

عیدی کارمندان باید مثل عیدی کارگران باشد
همانطور که کارگران 2ماه حقوق مشروط به نرسیدن سقف آن به 3‌ماه حداقل حقوق به‌عنوان عیدی دریافت می‌کنند، برای کارمندان هم باید چنین پیش‌بینی عادلانه‌ای شود؛ نه اینکه هر کسی در هر موقعیتی فقط یک میلیون و 200هزار تومان بگیرد و تمام!
رشوند از قزوین

افرادی که در مسابقه استقلال هتاکی کردند، مجازات شوند
از مسئولان تقاضا می‌شود افرادی را که در هر لباسی در مسابقه استقلال به یکدیگر هتاکی کردند به اشد مجازات محکوم کنند تا دیگر کسی جرأت نکند به لباس رسمی زحمتکشان نیروی انتظامی توهین کند. 
وظیفه از تهران 

حقوق بازنشستگان به نسبت تورم افزایش یابد
از مسئولان تقاضا می‌شود حقوق بازنشستگان کارگری را به نسبت تورم بیفزایند نه اینکه 15درصد به هر رقم حقوق اضافه کنند که بسیار ناچیز است.
تواتری از زنجان 

جای درختان فرسوده قطع شده، نهال بکارند
از مسئولان شهرداری تقاضا دارم به جای درخت‌های فرسوده‌ای که چاره‌ای جز قطع آنها ندارند، نهال جدید بکارند و این کار را به تأخیر نیندازند.
طاهر بلغار از تهران

پدالکلی برای تزریق آمپول پیدا نمی‌شود
پیدا نشدن ماسک و مواد ضدعفونی و شست‌وشوی دست‌ها شاید به‌دلیل تقاضای زیاد مردم برای خرید آنها قابل توجیه باشد، ولی مسئولان بگویند نیست شدن پد الکلی به چه معناست و اصولا آمپول بیماران به‌خصوص آنهایی که روزانه تزریق دارند باید چگونه در فضای ایمن تزریق شود؟ جدای از آن تکلیف بیماران تزریقی و معتاد چه می‌شود وقتی ما نمی‌توانیم پد الکلی تزریق پیدا کنیم؟
خوب‌رو از اصفهان

مجموع دریافتی بیماراعصاب از بهزیستی 220هزارتومان
من 36ساله و بیمار اعصاب و روان، تحت پوشش بهزیستی هستم که مجموع دریافتی مستمری و یارانه‌ام 220هزار تومان است. بر اثر مصرف مداوم داروهای اعصاب، تمام دندان‌هایم پوسیده شده و به‌شدت آزارم می‌دهد و کاری جز فروش دورگردی جوراب از من برنمی‌آید که آن هم حداقل هزینه‌های اجاره و خورد و خوراک را به زور می‌رساند. واقعا چطور باید زندگی کنم. به گوش مسئولان برسانید که به داد افراد تحت پوشش بهزیستی برسند.
سپاسی از تهران

فردیس، کم‌نور و خاموش
نور شبانه خیابان‌های فردیس بسیار کم و در حد هیچ و برخی لامپ‌ها نیز یکی در میان خاموش است. مسئولان بعضا عنوان می‌کنند که مطابق استاندارد نورشان کافی است، ولی واقعیت این است که اگر روشنایی برخی فروشگاه‌ها و تبلیغات‌ نباشد، اغلب نقاط شهر در تاریکی است. لطفا رسیدگی شود.
الهی از فردیس کرج

به مالک 5خانه و 3 مغازه هم کمک ‌معیشت دادند
به مالک 5خانه و 3مغازه هم کمک ‌معیشت دادند ولی به من که یک خانه 40متری در محله آذری تهران دارم گفتند به شما تعلق نمی‌گیرد؛ چون دختر 43ساله‌ات به نام خودش ماشین پراید دارد؟! این واقعا انصاف است.
رنجکش از آذری 

2سال بعد از زلزله کرمانشاه برخی مردم هنوز سقف ندارند
برخی زلزله‌زدگان کرمانشاه بعد از گذشت 2 سال از زلزله هنوز در تلاش برای ساخت یک سقف هستند، بعضی کوچ کرده و بعضی دیگر مانده‌اند با کانکس‌هایی که در فصل زمستان در آنها شب را به روز و روز را به شب می‌رسانند و تنها گاهی اوقات وعده‌ای جدید، نگاه آنها را به آینده روشن می‌کند.
مرادی از کرمانشاه 

پروژه کمربندی پاکدشت 12ساله شد
12سال قبل که پروژه کمربندی پاکدشت کلنگ‌زنی شد، قرار بود این مسیر ظرف 3 سال به اتمام برسد، ولی بعد از 12سال فقط 10کیلومتر از مسیر تمام‌شده و 20کیلومتر دیگر باقی مانده است. اگر باقی مسیر هم به همین روال ساخته شود، حدود 36سال زمان نیاز است تا بقیه پروژه به بهره‌برداری برسد! لطفا مسئولان پاسخ بدهند.
نصیرزاده از پاکدشت

 

این خبر را به اشتراک بگذارید