21
سه شنبه 16 مهر 1398
شماره 7779
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

متولیان گران کردن نان اعلام کرده بودند قیمت نان از 13مهرماه تغییر خواهد کرد، ولی اغلب نانوایی‌ها از اول شهریور و تعدادی هم از نیمه شهریور قیمت نان را بالا بردند.
ویژه
روز گذشته رسیدگی به پرونده محسن لرستانی، خواننده معروف محلی در شعبه 28دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.
تحقیقات پلیس برای رازگشایی از مرگ هولناک دستفروش جوانی که همراه با پدرش طعمه زورگیران شد، آغاز شده است.
همه‌‌چیز از انتشار عکس‌های اینستاگرامی در جاذبه‌های دره«ویژدرون» در استان ایلام شروع شد.

بازگشت نجفی به صحنه قتل استاد

تحقیقات در پرونده قتل میترا استاد با بازسازی دوباره صحنه جنایت از سر گرفته شد
داخلی
رسیدگی قضایی به پرونده قتل میترا استاد همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین اتفاق، روز گذشته محمدعلی نجفی بار دیگر به محل وقوع قتل منتقل شد تا این‌بار در مقابل 2تیم کارشناس اسلحه و پزشکی قانونی و قضات دادگاه کیفری آنچه را که اتفاق افتاده بازگو کند.
من سارقم؛ نه قاتل

من سارقم؛ نه قاتل

زندانی‌ای که در نامه‌ای از زندان مدعی شده بود مردی را به قتل رسانده است، حالا می‌گوید همه حرف‌هایش دروغ بوده و برای خلاص شدن از آزار و اذیت سایر زندانیان چنین نامه‌ای نوشته بود و قتلی مرتکب نشده است.
وثیقه‌های سنگین برای زورگیران گروگانگیر
وثیقه‌های سنگین برای زورگیران گروگانگیر
2مرد و یک زن زورگیر که با گروگان گرفتن زنی جوان به حساب‌های بانکی‌اش دستبرد زده بودند با قرار وثیقه‌های 3میلیارد تومانی راهی زندان شدند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به‌دنبال درج پیامی با موضوع ایمن‌سازی‌ حاشیه بزرگراه‌ها و ساخت مسیر دوچرخه‌رو و همچنین ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در این مناطق جهت بار ترافیکی در ستون «با مردم» روز 30شهریورماه، پاسخ داده است: براساس آیین‌نامه موجود احداث مسیر ویژه دوچرخه در معابر بزرگراهی با توجه به عملکرد این معابر، مشکلات ایمنی، سرعت بالا و... ممنوع است.