• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83824
+
-

با مردم

با مردم







نان 40روز جلوتر گران شد

متولیان گران کردن نان اعلام کرده بودند قیمت نان از 13مهرماه تغییر خواهد کرد، ولی اغلب نانوایی‌ها از اول شهریور و تعدادی هم از نیمه شهریور قیمت نان را بالا بردند. چه‌کسی پاسخگوی پول‌هایی است که از جیب مردم می‌رود؟
صفری از تهران

غایبان سربازی از اقشار کم‌درآمد هستند
اغلب کسانی که از خدمت مقدس سربازی غیبت کرده‌اند، نان‌آور خانواده یا کمک‌خرج آنها هستند. باید تمهیداتی برای کسی که 2 سال عمرش را صرف خدمت می‌کند در نظر بگیرند و امتیازاتی بدهند که این اقشار خیالشان بابت خانواده و اطرافیانشان راحت باشد و با خوش‌بینی به آینده به خدمت بپردازند.
علی از کرمانشاه

اطراف متروی ارم سبز پارکینگ شده است
تعداد خودروهایی که روزانه در ایستگاه متروی ارم سبز پارک می‌کنند آنقدر زیاد است که ساکنان منطقه نه‌تنها جایی برای پارک نمی‌یابند، بلکه دائم درگیر مسائل جانبی خودروهای پارک شده ازجمله سرقت، تصادف، ترافیک سنگین و... می‌شوند. اغلب این خودروها ساعت 6صبح پارک می‌کنند و ساعت 7شب به بعد برای بردن خودرو می‌آیند. به‌نظر می‌رسد احداث یک پارکینگ طبقاتی راهگشا باشد.
ابراهیمی از ارم‌سبز

روغن موتورهای بی‌کیفیت خودروها را نابود می‌کند
درحالی‌که قیمت همه کالاها ازجمله وسایل مرتبط با خودرو افزایش یافته و گاهی تا 300درصد افزایش قیمت دیده می‌شود، اما از افزایش کیفیت خبری نیست. به‌عنوان نمونه کیفیت روغن موتورهای موجود در بازار آنقدر کاهش یافته است که همان روغن قدیمی خودرو باکیفیت‌تر از روغن‌های موجود است.
آریامنش از تهران

کدینگ‌شدن کارت سوخت در سیستان‌و‌بلوچستان کُند است
موضوع کدینگ شدن کارت‌های سوخت در استان سیستان و بلوچستان و مخصوصا زاهدان به‌شدت کند و بی‌برنامه پیش می‌رود. بیش از2ماه است که کارت سوخت خودروی تعویض پلاک شده‌ام، قابلیت دریافت سوخت ندارد؛ درحالی‌که جایگاه‌ها هر روز از میزان بنزین ارائه شده می‌کاهند.
میرشکار از زاهدان

سریال‌های صدا و سیما مروج مصرف‌گرایی است
درحالی‌که شعار رسانه‌ ملی مبارزه با مصرف‌گرایی و اسراف است، سریال‌هایی که این رسانه پخش می‌کند و نیز تبلیغات بین آنها و برنامه‌ها به‌شدت با چالش‌های اقتصادی و اجتماعی در تضاد است. سرگرم‌کردن و نگاه‌داشتن مخاطب پای گیرنده‌های تلویزیونی به چه قیمتی؟ آیا خاطره آن خانواده‌های دوست‌داشتنی در پدر سالار، خانه‌سبز، مادر و... زنده و تکرار خواهد شد؟
رضوانی از تهران

حقوق معلمان بازنشسته واقعا افتضاح است
 معلم بازنشسته هستم و حقوقم هیچ مدلی جوابگوی مخارج سنگین این روزگار نیست. با سن نزدیک به 70سال مجبورم در آژانس کار کنم. چرا دولت به وعده‌هایی که در مورد افزایش حقوق بازنشستگان و همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان می‌دهد، عمل نمی‌کند؟
پورحسینی از قزوین

کمالشهر کرج در قرق زباله‌گردها
تعداد زباله‌گردها در کمالشهر کرج آنقدر زیاد شده که در هر گوشه‌ای از شهر چرخی در حرکت و زباله‌گردی با سر و روی آشفته در حال جست‌وجو در سطل‌های زباله است. این موضوع باعث پخش شدن زباله روی کف زمین و خیابان‌ها و فراگیری اغلب بیماری‌ها می‌شود. از مسئولان تقاضای جدی داریم فکری برای این موضوع بکنند.
توانگر رنجبر از کمالشهر کرج

یک‌سال گذشت و از کارت ملی خبری نیست
حدود یک‌سال پیش مبلغی بابت دریافت کارت ملی به یکی از دفاتر پیشخوان دولت پرداختم، ولی تا امروز نه پولی پس داده‌اند و نه کارت ملی می‌دهند. به‌نظر می‌رسد قوه قضاییه باید به موضوع ناتوانی در ارائه کارت‌های ملی ورود کند.
رئیسی از تهران

از آسفالت کوچه و جدول‌بندی در نسیم‌شهر خبری نیست
جدا از مسائل مختلف در نسیم‌شهر، بیش از 10بار از مسئولان درخواست کرده‌ایم آسفالت کوچه‌ها و جداول جوی آب را درست کنند اما هر سال پاییز و زمستان مشکلات سال‌های قبل تکرار می‌شود و با کمترین بارندگی آب وارد خانه‌ها شده و افتضاح به بار می‌آید.
ساکنان 14متری شهیدچمران نسیم‌شهر

6سال تاریکی در خیابان ارغوان غربی
ورودی خیابان ارغوان غربی واقع در شهرک غرب انتهای بلوار دادمان بعد از پل یادگار از ۶ سال قبل روشنایی ندارد و تردد برای خانواده‌ها مخصوصا بانوان بعد از تاریک شدن هوا سخت و ترسناک و گاه غیرممکن است. بارها با شرکت برق تماس گرفته‌ایم، ولی تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته است.
مردوخی از شهرک غرب

این خبر را به اشتراک بگذارید