• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80791
+
-

تجهیز هنرستان هنرهای زیبای بوشهر

در استان
تجهیز هنرستان هنرهای زیبای بوشهر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر تجهیز هنرستان دخترانه هنرهای زیبای بوشهر گفت: در این مرکز آموزشی 4 رشته گرافیگ، نمایش، موسیقی و انیمیشن تدریس می‌شود. 

به گزارش تسنیم، «فاطمه کرم‌پور» در جمع دانش‌آموزان هنرستان هنرهای زیبای بوشهر ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس برگرفته از مکتب قیام عاشورا است و شهدای ما با تاسی از شهدای دشت کربلا قدم در این راه گذاشتند. 

وی از تجهیز هنرستان هنرهای زیبای بوشهر به امکانات و تجهیزات مورد نیاز خبر داد و بیان کرد: در این مرکز آموزشی که 4 رشته گرافیگ، نمایش، موسیقی و انیمیشن تدریس می‌شود، تجهیز امکانات و وسائل مورد نیاز آموزشی و رفاهی هنرستان مورد توجه قرار دارد. مدیر هنرستان دخترانه هنرهای زیبای فاطمیه بوشهر نیز گفت: توجه به تعلیم و تربیت از ضرورت‌های نظام آموزشی دانش‌آموزی استان است، زیرا سبب فراگیری علم و دانش همراه با پیشرفت در زندگی فردی و اجتماعی می‌شود. 

 «مریم بوریایی» از هنرستان فاطمیه به عنوان تنها مرکز فعال در حوزه هنر نام برد و خاطرنشان کرد: از خصوصیات بارز این هنرستان این است که دانش‌آموزان زیر نظر اساتید توانمند و برجسته به تحصیل می‌پردازند. وی عنوان کرد: 120 دانش‌آموز در 4 رشته گرافیگ، نمایش، موسیقی و انیمیشن ثبت‌نام کرده‌اند که از امروز سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند. 

 مدیر هنرستان دخترانه هنرهای زیبای فاطمیه بوشهر ضمن قدردانی از حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از آمادگی مجموعه مدیریت هنرستان هنرهای زیبای بوشهر برای پذیرایی افکار نو و خلاقانه به منظور خدمات بهتر هنرستان اعلام کرد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید