54
یکشنبه 13 مرداد 1398
شماره 7727
آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برنامه‌ریزی برای ورود پساب‌های تصفیه‌شده به دریاچه

۳۰ میلیارد تومان بودجه تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه از محل اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه تامین می‌شود
آبفا
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی از رهاسازی حدود ۱۰۵ میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده استان در دریاچه ارومیه
اخبار ویژه
با توسعه و گسترش صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی، توانمندی اقتصادی جامعه زنان عشایر استان اردبیل ارتقا یافته است.
دبیر هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان غربی از تجهیز ۴۰ روستای دیگر استان به ادوات و وسایل ورزشی خبر داد.
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از صدور ۲۰ فقره مجوز برداشت شن و ماسه به میزان ۳۹۸ هزار و ۵۳۵ متر مکعب در استان خبر داد.
زائران کاروان‌های حج تمتع ‌استان اردبیل در یک اقدام پسندیده، از مرکز توانبخشی و نگهداری معلولان ذهنی حضرت ابوالفضلع بازدید و با دلجویی و عیادت از بیماران
تجارت ایران و ترکیه با محوریت منطقه آذربایجان به‌ویژه آذربایجان شرقی و تجار تبریزی موضوعی انکارنشدنی در تجارت 2 کشور است.
مدیر کل راهداری و حمل‌ و ‌نقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی از اجرای عملیات خط‌کشی 2200 کیلومتر از راه‌های ارتباطی و ایمن‌سازی راه‌های ۷۳ مدرسه حاشیه جاده‌ استان خبر داد.
عملیات احداث ۳۰۲ کیلومتر فیبر نوری در آذربایجان‌شرقی برای رسیدن به شاخص ۸۰ درصد پوشش روستاهای بالای ۲۰ خانوار و اتصال ۶۴۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات و پهن‌باند موبایل با اعتباری

توسعه ورزقان با افتتاح سد حاجیلارچای

افتتاح این سد به عنوان بزرگ‌ترین طرح آب‌رسانی آذربایجان شرقی، آبیاری هزار هکتار از اراضی ورزقان، تامین آب بخش صنعت مس سونگون و رونق کشت گلخانه‌ای را میسر کرد
عمرانی
سد «حاجیلارچای» شهرستان ورزقان در سومین سفر استانی رئیس‌جمهوری به آذربایجان شرقی در حالی به بهره‌برداری رسید که بیش از ۶۰ درصد مردم ورزقان در روستاها زندگی می‌کنند و بهره‌برداری این سد می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و رفع محرومیت این مناطق باشد.
گرمی؛ چشم‌انتظار درمانگاه جدید

گرمی؛ چشم‌انتظار درمانگاه جدید

مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل: با رفع شدن مشکل سند شش‌دانگ زمین درمانگاه جدید عملیات ساخت آن آغاز می‌شود
زیرساخت‌های استاندارد و باکیفیت درمانی را می‌توان برای اهالی
کم‌آبی در تابستان داغ تبریز

کم‌آبی در تابستان داغ تبریز

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی‌: مشکل قطع و افت فشار آب در تبریز تا 15 مرداد ماه رفع می‌شود
گرمای هوا در تبریز افزایش محسوس آب را در پی داشته و این روند صعودی مصرف موجب شده شهروندان در 2 هفته گذشته، روزهای خوبی از نظر توزیع آب سپری نکنند.
رونق تولید در قطب مبل‌سازی شمال‌غرب
رونق تولید در قطب مبل‌سازی شمال‌غرب
چوب مورد نیاز مبل‌سازی خوی از درختان صنوبر جنگل‌های این شهرستان و به طور کاملا قانونی تامین می‌شود
مبل در صنعت خوی جایگاه ویژه‌ای دارد به طوری که در بیشتر خیابان‌های این شهرستان تولیدی‌های مبل دیده می‌شوند و بخش زیادی از اقتصاد این منطقه به آن وابسته است.
میدان سلیم موذن‌زاده اردبیل افتتاح می‌شود
شهردار اردبیل در پی راه‌اندازی خیابان دکتر معماری و استاد شاهی در شورابیل از افتتاح
برخورد با گران‌فروشان مرغ
رئیس سازمان صمت اردبیل: فروش هرکیلو گرم مرغ بیشتر از قیمت مصوب 12 هزار و 900 تومان تخلف است
مسئولان سازمان صمت در اردبیل می‌گویند که با گران‌فروشان مرغ برخورد شده و عرضه آن
PDF یکشنبه 13 مرداد 1398
کوتاه آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
مدیر جهاد کشاورزی خلخال از برداشت هزار تن خیار از جالیزهای شهرستان خلخال با شروع فصل برداشت خبر داد.
کیفیت پایین در اجرای پروژه‌های عملیاتی اردبیل از جمله پل قدس قابل قبول نیست و نیاز است در این زمینه شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را با دفتر فنی استانداری اردبیل داشته باشند.
رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به این‌که این استان یکی از عمده‌ترین تولیدکننده‌های بذور کشاورزی در کشور است از معرفی 2 رقم سیب‌زمینی جدید خبر داد.
مدیر کل امور اجتماعی و شوراهای استانداری اردبیل از راه‌اندازی انجمن کوتاه‌قامتان این استان با هدف ساماندهی و توانمندسازی این قشر از جمعیت استان خبر داد.
سازمان نظام پرستاری تنها سازمان مردم‌نهاد حامی حق و حقوق پرستاران در ایران است که اعضای هیات مدیره آن هر 4 سال یک‌بار بر اساس رأی پرستاران عضو انتخاب می‌شوند.