• یکشنبه 13 مرداد 1398
  • الأحَد 2 ذی الحجه 1440
  • 2019 Aug 04

تله‌های تحصیلی

روایت همشهری از دانشجویانی که رؤیای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر را دارند ولی با مؤسسه‌های کلاهبرداری اعزام دانشجو روبه‌رو می‌شوند
امیر، وحیده، فاطمه، مریم، امیرحسین و علی، نه راه پس دارند و نه پیش.

حناچی: ظریف زبان تدبیر و تأثیر بر دنیاست

کنسرت موسیقی سنتی به نفع سیل‌زدگان لرستان 2مهمان ویژه داشت؛ شهردار تهران و «محمدجواد ظریف» که این روز‌ها به‌دلیل تحریم از سوی آمریکا، در رأس اخبار قرار دارد.

سوءاستفاده به بهانه اعزام دانشجو

در یک دهه گذشته به‌خصوص در 2، 3 سال گذشته با انبوهی از نسل جوان روبه‌رو شده‌ایم که تمایل دارند وارد دوره‌های تحصیلات تکمیلی -کارشناسی ارشد و دکتری- شوند؛ جوانانی که بخش مهمی از آنها آرزوی ادامه تحصیل را در خارج از کشور دارند.

ناکارآمدی بازدارندگی در خاورمیانه

طی روزهای اخیر بار دیگر فعالیت‌های موشکی در خاورمیانه مورد توجه استراتژیست‌ها و رسانه‌های مطرح جهانی قرار گرفته است.

مردم و فضاهای شهری

تهران با کمبود فضاهای عمومی مواجه است و یکی از رویکردهای اساسی شهردار تهران توسعه این فضاهاست.

تجارت بی‌رمق ایران و انگلیس

برجام، با همان عمر کوتاهش، رسالت خود را انجام داده بود؛ تجارت ایران و انگلیس داشت پا می‌گرفت که دوباره همه‌‌چیز به‌هم خورد. کمتر از 2سال پیش فایننشال تریبیون در گزارشی خبر از افزایش 153درصدی حجم تجارت ایران و انگلیس داده بود اما حالا دوباره ورق برگشته است.

نذرطبیعت به گاندو‌ها رسید

خیرین کشور 4تانکر آب را نذر تامین آب در روستاهای پایین‌دست سد «پیشین» کردند که در هفته‌های اخیر حمله گاندو تمساح پوزه کوتاه تالابی به یک دختربچه در آنجا خبرساز شده بود.

ایران همچنان نفت می‌فروشد

بررسی اطلاعات تردد نفتکش‌های حامل نفت ایران طی 3‌ماه گذشته نشان می‌دهد، ایران با وجود تحریم‌های شدید نفتی آمریکا همچنان به صادرات نفت خود ادامه می‌دهد.