54
یکشنبه 13 مرداد 1398
شماره 7727
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پروژه‌های عمران شهری اصفهان از برنامه جلوترند

در استان اصفهان
شهردار اصفهان گفت: پروژه‌های عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان در شهر در حال انجام است که بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ برای تکمیل سالن اجلاس هزینه می‌شود.
اخبار ویژه
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از جان باختن یک نفر بر اثر ریزش غار یخی چما در شهرستان کوهرنگ خبر داد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با انعقاد تفاهم‌‌نامه‌ای بین این نهاد و سازمان انتقال خون، مقرر شد جمعی از بانوان استان به عنوان سفیران اطلاع‌رسانی، فرهنگ اهدای خون سالم را ترویج کنند.
فرماندار شهرستان کیار از مهار آتش‌سوزی در ۲۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهر ناغان در ۷۵ کیلومتری شهرکرد خبر داد.
گیوه قدم به قدم با انسان گام برداشته است؛ از همان ابتدا که ایده پاپوش و پای‌افزار برای انسان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بود تا زمان حاضر که گیوه به کالایی گران‌قیمت تبدیل شده است.

بازی دو سر باخت قیمت‌ها در بازار مرغ

کاهش جوجه‌ریزی در فصل گرما باعث کم شدن تولید در مرغداری‌های استان و بالا رفتن قیمت‌ها شده است/بالا بودن نرخ در استان‌های مصرف‌کننده مرغ یزد، قیمت عرضه را در داخل افزایش داده است
اصفهان/ یزد
بحث درباره رکورد شکنی قیمت مرغ در اوج تابستان امسال داغ‌تر از همیشه است؛ قیمت پرطرفدارترین گوشت مصرفی خانواده‌ها در حالی به کیلویی 17 هزار تومان رسیده

سهم 10درصدی اصفهان از بافت فرسوده کشور

معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: دست‌کم ۲۰ درصد از جمعیت شهری استان در بافت فرسوده و مناطق حاشیه‌ای شهرها سکونت دارند.
استفاده از کارت سوخت هوشمند از ۲۰ مرداد

استفاده از کارت سوخت هوشمند از ۲۰ مرداد

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: برنامه استفاده از کارت سوخت هوشمند از بیستم ماه جاری در این استان اجرا می‌شود.
سکونت 40هزار یزدی در مناطق کمتر برخوردار
استاندار یزد با بیان این‌که تقویت زیرساخت‌های لازم برای توسعه اجتماعی یکی از رویکردهای جدی مدیریت استان است، گفت: استفاده از ظرفیت شهروندان و تشکل‌های مردمی برای توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار ضریب موفقیت را بیشتر می‌کند.

بیشترین گردشگران یزد، چینی هستند

از میان خبرها
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به برگزاری مرتب فم‌تورهایی از کشورهای مختلف در این استان، بیشترین گردشگران و فم‌تورهای یزد را مربوط به کشور چین خواند.
PDF یکشنبه 13 مرداد 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برپایی نمایشگاه هفته ازدواج در یزد خبر داد. به گزارش مهر، «مسعود شریعتی» در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد
رئیس سازمان اورژانس یزد از مصدومیت 9سرنشین یک اتوبوس که در جاده تفت دچار حریق شده بود، خبرداد. به گزارش ایسنا، «احمد دهقان» اظهارکرد: این حادثه که ساعت۱۴ یازدهم مرداد در گردنه روستای علی‌آباد به دهشیر تفت اتفاق افتاد، منجر به مصدومیت 9نفر از سرنشینان اتوبوس شد.