09
پنج شنبه 4 اسفند 1401
شماره 8721
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همراهی در زلزله خوی۱۴۰۱

ایجاد 110کمپ اسکان اصلی و بیش از 65کمپ فرعی
به‌گفته سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه همانند روزهای نخست زلزله در کنار مردم خوی بوده و در زمینه آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله‌زده نیز در کنار مردم است.
ویژه
بلاهای طبیعی و بحران‌ها همواره دامنگیر مردم گوشه و کنار جهان است.
یکی از دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی، تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار نظام اسلامی بوده است‌ .
تهران، مکان‌های تفریحی بسیاری دارد که نه‌تنها یک روز خاطره‌‌انگیز را برای گردشگران رقم می‌زند بلکه به لحاظ هزینه هم جزو تفریح‌های کم‌هزینه یا تقریبا رایگان محسوب می‌شود. یکی از این مکان‌ها، بوستان ملت است.
گردشگران خارجی می‌گویند ایران مملو از جاذبه‌های طبیعی است اما برخی از زیبایی‌های طبیعی کشورمان گاهی اوقات کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
بانوی پاسدار جوانی است که در سال‌های تحصیل، دانشجوی نمونه بوده و به‌عنوان نخبه علمی المپیاد کشوری، می‌توانست نهادها و ارگان‌های مختلفی را برای کار و فعالیت انتخاب کند.
وقتی سیل، زلزله یا دیگر بلایای طبیعی زندگی هموطنانمان در هر گوشه از این سرزمین را مختل می‌کند، در دلش آشوب به‌پا می‌شود و همپای رفقایش سریع شال و کلاه می‌کند و راهی آن دیاری می‌شود که مردمش گرفتار شده‌اند.

جهادگران سپاه، پای کار مردم

سپاه پاسداران از محرومیت‌زدایی و امدادرسانی تا پیشرفت در علم و فناوری همواره پیشقدم بوده است
روحیه جهادی گره‌گشای مشکلات

روحیه جهادی گره‌گشای مشکلات

در این شهر و همسایگی ما هستند، انسان‌هایی که در اوج گمنامی، همانند مردان و زنان الگو و قهرمان و نام‌آور زندگی‌شان، سرشار از ایثار و جهاد و فداکاری‌اند.
تیم‌های فناورانه بازوی کمکی سپاه
تیم‌های فناورانه بازوی کمکی سپاه
تصویر ذهنی اغلب ما از «پاسدار» چیزی جز کهنه‌سربازان شجاع و بی‌باکی نیست که برای دفاع از میهن لباس رزم بر تن می‌کنند و به آب و آتش می‌زنند.
یکی از راه‌های شناخت تاریخ، بازدید از موزه‌هاست و موزه «ملی ایران» به‌عنوان بزرگ‌ترین، مهم‌ترین و قدیمی‌ترین موزه رسمی کشور یکی از بهترین‌ها در این زمینه محسوب می‌شود.

شکم‌گردی به سبک فرانسوی‌ها

احتمالا بارها برایتان پیش آمده که برای خوردن غذا به رستوران رفته باشید، اما هیچ‌وقت ندانید که این فضاهای دلنشین با غذاهای مطبوعشان چه تاریخچه‌ای دارند و چطور شکل گرفته‌اند.

فراغت کنار آبشار یخ‌زده و چنار هزارساله

برای اهالی پایتخت، تصور اینکه با حداکثر 2ساعت فاصله‌گرفتن از شهر، شلوغی و آلودگی را بدهند و به جایش طبیعت زیبا و هوای تمیز بگیرند، رؤیایی و جذاب است.

گارد آهنین و علمی

روز پاسدار بهانه‌ای است برای مرور عملکرد مهم‌ترین نهاد تاریخ کشور وگرنه عموم مردم با خدمات سپاه در 43سالی که از تاسیس آن گذشته آگاهی کامل دارند و مدام خبرهای مربوط به نقش‌آفرینی سپاه در سازندگی کشور را می‌شنوند.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
پیشنهادهای ویژه هفته
در تاریخ، سیاحان مشهور بارها به ایران سفر و در مورد هر یک از آداب و رسوم مردم، فرهنگ و سنت و بناهای تاریخی سرزمین ما روایت‌های مختلفی ثبت کرده‌اند.
«گردشگری غذا» مدت‌هاست به یکی از ژانرهای سفر و گردشگری در سراسر جهان تبدیل شده و مسافران زیادی به قصد چشیدن طعم غذاهای مختلف و سرک‌کشیدن به راسته‌های غذا‌فروشی راهی شهرها و کشورهای مختلف می‌شوند.