04
پنج شنبه 4 اسفند 1401
شماره 8721
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بنزین گران نمی‌شود

چهره روز
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی می‌گوید: در لایحه بودجه سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای بنزین پیش‌بینی نشده و قیمت بنزین در سال آینده تغییر نمی‌کند.
ویژه
خبر: سومین جلسه کارگروه مزد 1402عصر سه‌شنبه برگزار شد و دستور کار اصلی آن‌که تعیین رقم هزینه معیشت خانوارهای کارگری بود، به نتیجه نرسید.
گفت‌وگو
مسعود توکلی، مدیر ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با همشهری به پرسش‌ها پاسخ داد و اعلام کرد: دانشجویان لازم نیست که به‌صورت حضوری یا غیرحضوری به این مرکز برای دریافت ارز دانشجویی مراجعه کنند و فرایند ثبت‌نام آنها در قالب 2سامانه جداگانه تعریف شده است.
همشهری از آخرین تلاش‌ها برای برخورد با دلالان گزارش می‌دهد

قاچاقچیان دلار زیر ذره‌بین

بانک مرکزی: دانشجویان برای ارز خدماتی به سامانه تأییدشده مراجعه کنند
ارز
یک روز پس از راه‌اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران و کشف قیمت ارز در این مرکز، دستگاه‌های متولی برخورد با فعالیت‌های سفته‌بازی و دلالی در بازار ارز عملیات رصد قاچاقیان دلار را کلید زدند و انتظار می‌رود با گسترش چتر شناسایی افراد اخلالگر آرامش نسبی به بازار برگردد.

اثر سیاست‌های جدید ارزی بر بازار سهام

بازار سهام در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به سیاست‌های جدید ارزی واکنش مثبت نشان داد. تحلیلگران بر این باورند که سیاست‌های جدید ارزی می‌تواند منجر به رشد درآمد شرکت‌های صادرات‌محور شود و علت واکنش مثبت بورس هم همین عامل است.
لوبیا سفید رکورد زد
قیمت بیشتر حبوب در طول امسال افزایشی بود و این افزایش به بیش از 40درصد رسید اما 2محصول با رشد عجیب 110درصدی در قیمت مواجه شدند.