17
سه شنبه 25 مرداد 1401
شماره 8567
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مظلوم رتردام یاغی تیم ملی

​​​​​​​در مورد علیرضا جهانبخش که در هلند زیر تیغ است، اما برخلاف تیم ملی حرفه‌ای رفتار می‌کند
چهره روز
یکی از لژیونرهای ایرانی که در فصل جدید مسابقات اروپایی وضعیت خوبی ندارد، علیرضا جهانبخش است. او در مسابقات آغازین فصل جدید لیگ هلند هم مثل پارسال نیمکت‌نشین بوده است.
ویژه
رسول معتمدی که قبل از اعزام تیم ملی وزنه‌برداری به بازی‌های کشورهای اسلامی در تمرینات رکورد جهانی دسته 102کیلوگرم را زده بود، دیروز در قونیه نتوانست این رکوردها را تکرار کند ولی به 3مدال طلای این وزن رسید.
رئال مادرید هم مثل بارسلونا در هفته اول لالیگا به زحمت افتاد. بارسا اگر در هفته اول مساوی کرد، این مساوی در برابر گربه‌سیاه آبی اناری‌ها بود.
پاری‌سن‌ژرمن 3‌مسابقه پیاپی شامل یک‌سوپرجام فرانسه مقابل نانت و 2‌بازی اول لیگ مقابل کلرمون و مون‌پلیه را با بردهای پرگل به پایان برد اما انگار برد مقابل چنین تیم‌های ضعیفی با آن همه ستاره گران‌قیمت به خیر نمی‌گذرد.
به شکلی غیرمنتظره و طوری که برای کمتر کسی قابل درک بود، سیاوش یزدانی از ادامه خدمت سربازی معاف شد.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس
لیگ برتر ایران - هفته 2

دختر تاریخ‌ساز

گفت‌وگوی همشهری با الهام حسینی که در بازی‌های کشورهای اسلامی اولین طلای تاریخ وزنه‌برداری زنان را برای ایران به ارمغان آورد
اولین مدال طلای وزنه‌برداری زنان ایران در یک مسابقه رسمی به نام الهام حسینی ثبت شد. پیش از این یکتا جمالی با نقره جهانی نوجوانان و برنز جهانی جوانان، تنها مدال‌آور وزنه‌برداری ایران بود و یکشنبه‌شب حسینی در بازی‌های کشورهای اسلامی نخستین طلا را گرفت.
ساپینتو در ترافیک!

ساپینتو در ترافیک!

به‌نظر می‌رسد تعداد بازیکنانی که این فصل در استقلال مدعی قرار گرفتن در ترکیب اصلی هستند حتی از تعداد بازی‌های باشگاه نیز بیشتر خواهد بود
گمشده بزرگ استقلال در پنجره نقل و انتقالات، «تعادل» است. آنها در شروع فصل نقل و انتقالات هیچ بازیکنی نمی‌خریدند و حالا که به روزهای پایانی جابه‌جایی بازیکن‌ها در فوتبال ایران رسیده‌ایم، هر روز از خریدهای جدید رونمایی می‌کنند.
استاد درگیری و سلطان غر
استاد درگیری و سلطان غر
توماس توخل نق‌زن‌ترین سرمربی لیگ برتر است و کونته یکی از دعوایی‌ترین مربیان تاریخ
اولین دربی بزرگ این فصل لندن «آرسنال- کریستال‌پالاس یک دربی یواش است و مدنظر این گزارش نیست» با گل دیرهنگام هری کین در دقیقه98 با نتیجه 2-2 تمام شد. اتفاق عجیب دیدار چلسی و تاتنهام صحنه درگیری بین سرمربیان 2تیم بود.
انصافا پدیده عجیب و غریبی است این شرزود تمیروف. یعنی هر لحظه ممکن است کاری از او سر بزند که همه را شوکه کند.

قهرمانی والیبال با نفرات دوم

خبر آخر
تیم دوم والیبال ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی به قهرمانی رسید. ایران برای چهارمین‌بار قهرمان این بازی‌ها شد.

یک استعداد در غبار

فوتبال ایران
بعد از توقف برابر ذوب‌آهن، هیچ بازیکنی در پرسپولیس به اندازه مهدی عبدی تحت فشار قرار نگرفت.

آماربازی

تیم سپاهان با گل کردن 29درصد از شوت‌هایش موفق‌ترین تیم هفته اول در بهره‌وری از شوت‌ها بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مهدی تارتار ازجمله مربیانی است که به‌خاطر سابقه حضورش در پرسپولیس، تقابل‌های او با این تیم به شکل ویژه زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد. در این مورد بی‌انصافی‌های بسیار زیادی هم شده و برخی انتظار دارند این مربی با تیم‌های متوسط، مدام پرسپولیس را ببرد تا مثلا شرافتش را ثابت کند!
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8567