22
سه شنبه 25 مرداد 1401
شماره 8567
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دلاوران خان‌طومان

یاد
5شهید، 5مبارز. بالاخره بعد از سال‌ها دوری آمدند. شهید عبدالله اسکندری، شهید رحیم کابلی، شهید مصطفی تاش موسی، شهید محمدامین کریمیان، شهید عباس آسمیه.
ویژه
کارگروه سلاله‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس با هدف تعامل مؤثر و سازنده با کودکان و نوجوانان در حوزه تعامل و درس‌آموزی آنان از سیره ایثارگران تشکیل شد.
خبر
شهردار منطقه ۲۲ از نصب تندیس سردار شهید حسین همدانی در بزرگراه شهید همدانی در روز‌های آینده خبر داد.

چیزی جز زیبایی در پیکر بی‌سر سردار ندیدم

پای صحبت همسر شهید عبدالله اسکندری، مدافع حرمی که پیکرش بعد از 8سال به وطن بازگشت
گزارش
عاشق لباس نظامی‌اش بود. نه برای اینکه نظامی بودنش را به رخ بکشد، نه! با پوشیدن این لباس خود را خادم مردم می‌دید و همین حال دلش را خوب می‌کرد. وقتی جنگ شد، 8سال دفاع‌مقدس را در جبهه بی‌وقفه ماند و از حریم کشور دفاع کرد.
سَری به نیزه بلند است

سَری به نیزه بلند است

نجمه طرماح، از نویسنده‌های جوان و خوش‌ذوق کشورمان به شمار می‌آید. او که بیشتر در حوزه دفاع‌مقدس و مقاومت می‌نویسد کار خود را با چاپ کتاب «کبوتر دو برجه» شروع کرده و آخرین اثرش هم «جوان انقلابی» است.
فراخوان جشنواره ملی «فانوس»
ششمین دوره جشنواره ملی «فانوس» در بخش‌های مختلف با موضوع دفاع‌مقدس و مقاومت در تهران آغاز به‌کار کرد. جواد‌علی‌قلی‌زاده، دبیر اجرایی جشنواره ملی فانوس در استان تهران با اعلام این خبر گفت:«این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش آزاد برگزار می‌شود.