• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 25 مرداد 1401
کد مطلب : 168704
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/mZlYE
+
-

آماربازی

تیم سپاهان با گل کردن 29درصد از شوت‌هایش موفق‌ترین تیم هفته اول در بهره‌وری از شوت‌ها بود. از 7شوت سپاهانی‌ها در مصاف با استقلال، 2شوت تبدیل به گل شد تا نرخ تبدیل شوت به گل در این تیم بالاتر از 15تیم دیگر باشد. پایین‌ترین میزان موفقیت را در این بخش پرسپولیس داشت که از 15شوت خودش به هیچ گلی نرسید. بالاترین تعداد شوت در هفته اول متعلق به نفت مسجدسلیمان بود که 21ضربه به سمت دروازه حریفش زد و از این تعداد 6ضربه داخل چارچوب بود تا مسجدسلیمانی‌ها از این لحاظ هم برترین تیم هفته باشند. نفت مسجدسلیمان نهایتا با 3گل زده به گلزن‌ترین تیم هفته اول هم تبدیل شد.

دو تیم هوادار و فولاد در هفته اول فقط 2بار به حریفان خودشان فرصت شوتزنی به سمت دروازه را دادند تا از این لحاظ موفق‌ترین تیم‌ها باشند. نفت آبادان که در تمام دقایق بازی با فولاد مشغول دفاع کردن بود، فقط 2ضربه به سمت دروازه میزبانش زد که هیچ‌یک از این دو ضربه داخل چارچوب نبودند و دروازه کریستوفر کنت هرگز تهدید نشد. آلومینیوم هم در مصاف با هوادار فقط 2شوت زد که یکی از آنها داخل چارچوب بود و آن یکی هم تبدیل به گل نشد. در هفته اول، تیم استقلال هم در یک زمینه موفق‌ترین تیم هفته بود. آبی‌پوشان در مصاف با سپاهان در 57درصد نبردها پیروز شدند که این بالاترین درصد پیروزی در نبردهای هفته نخست بود.

مس رفسنجان با خلق امید گل 1.56 در مقابل نساجی، بالاترین امید گل خلق‌شده در هفته اول را به نام خودش ثبت کرد. البته تیم محمد ربیعی کمتر از امید گلی که ساخته بود گل زد و نهایتا با یک گل سالم و یک گل مردود به تساوی 1-1 با نساجی رسید. در هفته اول فقط 3تیم به امید گل بالاتر از یک رسیدند؛ 2تیم مس رفسنجان و نساجی که روبه‌روی هم قرار گرفته بودند و نفت مسجدسلیمان که با نتیجه 3-2 مس کرمان را شکست داد. تیم رضا مهاجری با امید گل 1.54 فقط 2صدم کمتر از مس رفسنجان امید گل داشت اما تقریبا دوبرابر امید گلش گل زد و 3-2 برنده شد. نساجی هم در نخستین بازی به امید گل یک رسید. پایین‌ترین امید گل با رکورد عجیب 0.09 متعلق به نفت آبادان بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید