17
یکشنبه 12 تیر 1401
شماره 8535
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از وایرال شدن لذت می‌بری؟

اظهارات عجیب حمید مطهری سرمربی این روزهای نساجی، بار دیگر  سوژه فضای مجازی شد
چهره روز
حمید مطهری که فصل گذشته دستیار یحیی گل‌محمدی بود، در لیگ بیست‌ودوم سرمربی نساجی مازندران شده است. وجه شهرت او در ماه‌های اخیر اما چیزی غیراز مسائل فنی بوده؛ جایی که افکار عمومی و هواداران فوتبال، بیشتر او را با جملات قصار و ادبیات متفاوتش می‌شناختند.
ویژه
فدراسیون والیبال سرگرم فراهم آوردن جشنواره‌ای بی‌نظیر برای نونهالان است.
لیگ ملت‌های والیبال
جهان
باشگاه‌های بزرگی مثل چلسی، منچستر‌سیتی، رئال‌مادرید و خیلی‌های دیگر هرساله اقدام به جذب یا پرورش بازیکنان مستعد می‌کنند تا مگر در آینده یک مسی یا رونالدویی از بین‌شان در بیاید.
در ادامه خروج بازیکنان جوانی که با ابتکار خود یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس آمده بودند، محمد مهدی مهدی‌خانی هم از این تیم جدا شد.
سیدجلال حسینی که 2روز قبل از میادین فوتبال خداحافظی کرد، حتی در آخرین فصل بازی‌اش هم یکی از بازیکنان خوب لیگ بود.

در فوتبال ایران دنبال امثال ما نمی‌آیند

نام مجتبی جباری بارها برای حضور در استقلال مطرح شده اما هرگز این اتفاق رخ نداده است اوبه همشهری می‌گوید: آدمی نیستم که برای فعالیت در فوتبال دنبال رابطه یا باج دادن باشم
مجتبی جباری بدون شک در زمان بازیگری‌اش یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران بود و بازی‌های درخشان او با پیراهن استقلال هنوز از یاد هواداران این تیم نرفته است.
فرعون با دستمزد 400،000

فرعون با دستمزد 400،000

صلاح به آرزویش رسید و حقوقش را دوبرابر کرد
محمد صلاح آن‌قدر برای تمدید قراردادش به باشگاه لیورپول فشار آورد تا بالاخره به آرزویش رسید و توانست 3‌سال دیگر با این باشگاه تمدید کند؛ یعنی تا تابستان سال2026.
نگرانی؛ ارمغان بسکتبال
نگرانی؛ ارمغان بسکتبال
شکست تیم ملی بسکتبال از قزاقستان بیش از هر وقت دیگری نگرا‌ن‌کننده به‌نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که حامد حدادی هم به روزهای پایان بازی کردنش نزدیک می‌شود
«نگرانیم، برای ورزشی که عاشقانه دوستش‌داریم» این‌جمله صمد نیکخواه‌ بهرامی است که بعد از شکست ایران مقابل قزاقستان استوری کرد.
سعید صادقی هم رسما گیر آورده است ما را. استاد که فرایند مذاکراتش برای حضور در پرسپولیس حدود یک‌ماه طول کشید و قشنگ هر شرطی که به ذهنش می‌رسید پیش پای باشگاه گذاشت، حالا رکورد مصاحبه‌های پرسوز و گداز در مورد علاقه‌اش به پرسپولیس را شکسته است.

نقل و انتقالات/ بزن بهادری از برزیل!

تلاش استقلالی‌ها برای خرید «ژان کارلوس» برزیلی، حتی با تغییر سرمربی هم متوقف نشده است. باشگاه فصل گذشته به‌دنبال این بازیکن بود اما سنگ بزرگی تحت عنوان قرارداد 700هزار دلاری، مانع انجام این انتقال شد.

جدول‌اعداد | 4244

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
باشگاه چلسی که درنظر داشت ریچارلیسون را از تاتنهام هایجک کند، در این راه ناموفق بود. باشگاه لندنی حتی نتوانست رافینیا را از چنگ آرسنال و بارسلونا برباید.
این مدت با اعلام خبر خداحافظی جلال حسینی از فوتبال و پیوستن او به جمع مربیان پرسپولیس، آنقدر در مورد دوران پرافتخار بازی جلال بحث شد که بخش دوم این داستان کمتر مورد توجه قرار گرفت.
جدول 8535