03
یکشنبه 12 تیر 1401
شماره 8535
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روز تمرین برای مصرف کمتر پلاستیک

یادداشت
بسیاری از ما هر روز از آنها استفاده می‌کنیم؛ کیسه‌های پلاستیکی نازکی که تقریبا توسط هر فروشگاه کوچک و بزرگی که به آن مراجعه می‌کنیم، استفاده می‌شود. چه در حال خرید مواد غذایی باشیم چه جدیدترین کالاهای برند، تقریبا می‌توانیم تضمین کنیم که با یک کیسه پلاستیکی پر از کالا و شاید کیسه‌های پلاستیکی دیگر از فروشگاه خارج می‌شویم.
ویژه
با همه‌گیری بیماری کرونا، برابر دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا تعداد مسافران تاکسی از 4نفر به 3نفر تقلیل یافت.
امسال ویژه‌برنامه‌های عید تا عید عید سعید قربان تا عید غدیر خم با عنوان لبخند و برادری و با شعار «به عشق علی لبخند بسازیم» اجرا می‌شوند.
حمل و نقل
با اتمام عملیات اجرایی پروژه ساخت پایانه زیرزمینی اکباتان این زیرساخت عمرانی، ظرف روزهای آینده وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.
جزئیاتی از ساخت ۳بزرگراه و یک مجموعه آزادراهی که امسال در پایتخت آغاز می‌شوند و تأثیراتی که روی ترافیک معابر شهر می‌گذارند

جنوب تهران در انتظار ترافیک روان

گزارش
ساخت 3بزرگراه و یک تونل جدید در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد؛ پروژه‌هایی که 2تأثیر مهم را در پی دارند؛ اول، کاهش ترافیک در مناطق شرقی، جنوبی و جنوب‌غربی پایتخت و دوم، کاهش کیلومترها مسیر رانندگانی که در این محدوده تردد می‌کنند.
پل تقاطع یادگار امام با مرزداران مقاوم شد

پل تقاطع یادگار امام با مرزداران مقاوم شد

عملیات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه یادگار امامره با بلوار مرزداران به اتمام رسید.
با سگ‌های ولگرد چه کنیم؟
با سگ‌های ولگرد چه کنیم؟
چندین سال است جمعی از متخصصان محیط ‌زیست تلاش می‌کنند خطر افزایش حیوانات مهاجم همچون سگ و گربه را - که متأسفانه به ‌دلیل رواج فرهنگ نادرست حمایتی زیاد شده و خطرات جدی برای محیط‌زیست، امنیت و بهداشت کشور ایجاد کرده‌اند - به جامعه و مسئولان تذکر دهند.
PDF شهر
کوتاه شهر
رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران از تصویب نامگذاری ۹معبر شهری به نام شهدای زن خبر داد.