05
یکشنبه 12 تیر 1401
شماره 8535
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ظهر روز گذشته با بیرون آمدن متقاضیان ورود به رشته‌های زبان‌های خارجی از حوزه امتحانی، پرونده کنکور1401 با حاشیه‌های فراوان بسته شد.
در همراهی با سایر دستگاه‌های مشارکت‌کننده در آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان و تامین نظرات آنها، این آیین‌نامه تا زمان آماده شدن به دولت، ۲۶ بار ویرایش شد و در کمیسیون اجتماعی دولت هم به آن بندهایی اضافه شد که با دستور رئیس‌جمهوری و در جلسه هیأت دولت آن بندها لغو شد که می‌توان به حذف آزمون از شرایط نظام رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد.
آیین اهدای 21هزارمین جهیزیه بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام به زوج‌های نیازمند برگزار شد.

پیک تابستانی کرونا در کمین است

موج جدیدی از بیماری کووید-19 با شیوع زیرسویه BA5 در بسیاری از کشورها آغاز شده و متخصصان، احتمال بروز یک پیک جدید در تابستان را پیش‌بینی می‌کنند
گزارش
مراجعات سرپایی و بستری کووید-19 در کشور طی چند روز اخیر ۳برابر شده و حالا متخصصان خیزش جدید این بیماری را پیش‌بینی می‌کنند. این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی هم نسبت به شیوع گسترده بیماری در تابستان امسال هشدار می‌دهد و حالا این نگرانی وجود دارد که تابستان در ایران هم با موج جدیدی از بیماری همراه شود؛ موجی که نه به‌خاطر گرما که وابسته به عواملی ازجمله کاهش واکسیناسیون، مسافرت‌های تابستانی، کاهش رعایت استفاده از ماسک و... است.