• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 12 تیر 1401
کد مطلب : 165025
+
-

آن 50هزار یورو و بقیه مخارج

درباره مهدی مهدی‌خانی که بدون اثرگذاری مثبتی از پرسپولیس جدا شد

در ادامه خروج بازیکنان جوانی که با ابتکار خود یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس آمده بودند، محمد مهدی مهدی‌خانی هم از این تیم جدا شد. پیش از او علی شجاعی و مهدی شریفی هم از پرسپولیس رفتند؛ 2 بازیکنی که هر دو به حمید مطهری در نساجی قائم‌شهر پیوستند.
مهدی‌خانی از آن دست بازیکنانی بود که به شکل عجیبی به پرسپولیس آمد، تقریبا هیچ کار مفیدی برای این تیم نکرد و بعد از 2 سال حضور بی‌حاصل، جدا شد و رفت. در این مدت به دفعات از جوان‌گریزی یحیی گل‌محمدی انتقاد شده و این موضوع ابدا تازگی ندارد، اما نکته اینجاست که بازیکنی مثل مهدی‌خانی با نظر قطعی خود او و پرداخت 50هزار یورو پول به باشگاه واراژدین کرواسی برای دریافت رضایتنامه‌اش جذب پرسپولیس شد. صد البته تنها هزینه 2 سال حضور مهدی‌خانی در پرسپولیس همین پول نبوده، چرا که او خودش هم دستمزد گرفته و به علاوه با حضور مستمر در تمرینات و رویارویی با بازیکنان اصلی تیم، این امکان را از یک جوان مستعد دیگر دریغ کرده است.
در نتیجه شاید خوب باشد امروز یحیی گل‌محمدی جواب بدهد چنین خریدی اصلا چرا انجام شد و چه سودی برای تیم داشت؟ طبیعتا بقیه تیم‌ها و مربیان هم محاسبه اشتباه دارند و خرید نادرست انجام می‌دهند، اما نه در این حد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :