22
یکشنبه 12 تیر 1401
شماره 8535
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مسابقه کتاب «داوت» با 5سؤال از عید قربان تا شب عید غدیر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ۶تیرماه تا عید سعید غدیر برای خرید این کتاب اقدام کنند.
نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت ترور فاوای سپاه فناوری اطلاعات و ارتباطات مصادف با شهادت حضرت امام‌جوادالائمهع با حضور خانواده شهدا در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد.
معرفی کتاب
کتاب «آب‌پرتقال درکربلای 5» شامل 135خرده‌روایت از مدافعان سلامت است که از ابتدای شیوع کووید در بخش‌های بستری بیماران کرونایی بیمارستان بقیه‌الله عج حضور داشته‌اند.

با هنرمان از ایثارگران قدردانی می‌کنیم

گفت‌وگو با مرتضی رضایی، جانباز و هنرمندی که تصویر 2هزار شهید را نقاشی کرده ‌است
گزارش
مروری بر رویدادهای روزهای پراضطرابی که از اسفند 98شروع شد و تا همین چند‌ماه پیش ادامه داشت، نشان می‌دهد که ایام کرونا بی‌شباهت به دوران دفاع‌مقدس نبوده است.

ششمین همایش ملی پدافند شیمیایی برگزار شد

همزمان با سالروز بمباران شیمیایی سردشت و روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، ششمین همایش ملی پدافند شیمیایی، از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور و با همکاری دانشگاه بقیه‌الله‌ عج به‌عنوان قطب آموزشی، پژوهشی و درمانی مصدومان شیمیایی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
جامعه نیاز به منبرهایی هنرمندانه دارد
نشست هم‌اندیشی راویان پیشکسوت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با حضور «علی‌اصغر جعفری»، مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس، «محمد خانی»، معاون موزه‌داری و جمعی از مدیران و راویان پیشکسوت این مجموعه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار شد.