• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
یکشنبه 12 تیر 1401
کد مطلب : 165006
+
-

نکته بازی/ کمی بخواب برادر!

سعید صادقی هم رسما گیر آورده است ما را. استاد که فرایند مذاکراتش برای حضور در پرسپولیس حدود یک‌ماه طول کشید و قشنگ هر شرطی که به ذهنش می‌رسید پیش پای باشگاه گذاشت، حالا رکورد مصاحبه‌های پرسوز و گداز در مورد علاقه‌اش به پرسپولیس را شکسته است. صادقی گفته: «بعد از قطعی شدن قراردادم با پرسپولیس، 24ساعت نخوابیدم.» و در جای دیگری افزوده:«یکی از دلایل حضورم در این تیم، یحیی گل‌محمدی بود.» یعنی اگر یک مربی دیگر روی نیمکت قرمزها حضور داشت، به عشق دوران بچگی‌ات پشت می‌کردی؟ آن وقت تکلیف 24ساعت بیداری از شوق حضور در پرسپولیس چه می‌شد؟ کمی کمتر حرف بزن تا چنین تناقض‌هایی توی ذوق نزند. الان هم اگر از ما می‌شنوی کمی استراحت کن تا کار به جاهای باریک نکشیده!

هی سخت‌ترش نکنید
آقا این واقعاً نامردی است. ما الان در جفت‌وجور کردن استفاده از VAR در فوتبال ایران هزار و یک مشکل داریم، بعد این فیفای لاکردار برای جام‌جهانی قطر دنبال استفاده از هوش مصنوعی در زمینه تعیین خودکار آفساید است. کلی فناوری پیچیده در این سیستم به‌کار گرفته شده که قرار است به همه جدل‌ها پیرامون اینکه مدافع جلوتر بود یا مهاجم پایان بدهد. خب الان ما چه کار کنیم؟ این قرتی بازی VAR هم از همین جام‌جهانی شروع شد و الان به کل دنیا سرایت کرده است. چرا فکر ما را نمی‌کنید واقعا؟ ما نهایتا 20 سال دیگر بتوانیم خود VAR را با هزار مکافات به ایران بیاوریم؛ هوش مصنوعی را کجای دل‌مان بگذاریم؟ قربان دست‌تان؛ 30 سال تکان نخورید فوتبال ما کمی به شما نزدیک‌تر شود. ممنون‌تان هستیم!

ببخشید؛ تقصیر ما بود
پیام صادقیان مصاحبه کرده و گفته: «اگر الان بازی می‌کردم، گران‌ترین بازیکن ایران بودم.» یک طوری که انگار مثلا تقصیر ماست که او از سال‌ها پیش زده گاراژ و از ریل خارج شده است. استاد عزیز؛ اینها را باید به‌خودت بگویی که به‌شدت اصرار به اصلاح‌ناپذیری داشتی. از علی دایی تا علی کریمی و علیرضا منصوریان آمدند پای کار تا تو را به راه بکشند، اما نشد. هر کسی از هر راهی بلد بود وارد شد تا جلوی هرز رفتن یک استعداد خوب را بگیرد، اما جواب نداد. برایت پراید خریدند که آن زمان نماد ساده‌زیستی بود؛ بلکه سبک زندگی‌ات عوض شود، اما نشد. الان برای چه‌کسی مرثیه می‌خوانی؟ حالا هنوز خیلی زود است؛ 20سال دیگر خیلی بهتر متوجه می‌شوی چه فرصتی را از دست دادی... .

این خبر را به اشتراک بگذارید