• یکشنبه 12 تیر 1401
  • الأحَد 3 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 03

تراژدی کودک‌کشی سگ‌های ولگرد

کارشناسان از امکان‌پذیر نبودن کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد با عقیم‌سازی خبر می‌دهند
سگ‌های بدون صاحب در کمتر از 2روز جان 2کودک 4 و 7ساله را در منطقه دامشهر قم گرفتند و  ‌گزارش حمله سگ‌های ولگرد به انسان، هر سال روند تصاعدی دارد.
زلزله شدید هرمزگان خانه‌های زیادی را ویران کرد و 5قربانی گرفت

لرزه اول؛ زنگ خطر زلزله مهیب

زمین‌لرزه‌های کوچک و بزرگی که در روزهای اخیر مناطقی از استان هرمزگان را به لرزه درآورده بود، بامداد دیروز شنبه به اوج خود رسید و با وقوع زلزله‌ای به بزرگی 6.3ریشتر در حوالی بندر خمیر خسارات زیادی به بار آمد و دست‌کم 5نفر جان خود را از دست دادند.
با تعریف جدید «زیاده‌خواهی» آشنا شویم!

زیر پوست دوحه

مذاکرات دو روزه دوحه درحالی به پایان رسید که مقام‎های آمریکایی و اروپایی در رویکردی کاملا هماهنگ، بار دیگر تهران را به زیاده‎خواهی و بازطرح موارد حل‌شده و حتی طرح مطالبات فرعی و جدید متهم کرده‎اند. تروئیکای اروپایی بلافاصله در بیانیه‎ای مدعی شدند که تهران در مذاکرات اخیر با طرح موضوع‎های غیرمرتبط و فرعی، پنجره نیمه‎باز توافق را بیش ‎از پیش به‎سوی بسته‌شدن سوق داده‎است!

بسته جدید کنترل بازار اجاره، روی میز دولت

زمینه‌سازی برای اصلاح ساختار بازار املاک ادامه دارد
بسته سیاستی جدید وزارت راه‌ و شهرسازی برای بازار اجاره مسکونی، امروز در جلسه هیأت دولت جهت تصویب مطرح خواهد شد. هدف نهایی این بسته، اصلاح ساختار کلی بازار اجاره و تأمین ابزارهای مورد نیاز سیاستگذاران برای شناسایی ابعاد بازار و ساماندهی آن است.

«کار کودک» در بسته‌بندی مدرن

درباره استفاده ابزاری از بچه‌ها درشبکه‌های اجتماعی برای دستیابی به شهرت و فروش محصولات
وهم بازیگری کودکان در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی کم بود، دنیای اینفلوئنسرهای کم‌سن و سال هم از راه رسید. جذب فالوئر بیشتر، شهرت و در نهایت کسب درآمد از طریق کودکان، این روزها بلای جان دنیای کودکان شده است.

جنوب تهران در انتظار ترافیک روان

ساخت 3بزرگراه و یک تونل جدید در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد؛ پروژه‌هایی که 2تأثیر مهم را در پی دارند؛ اول، کاهش ترافیک در مناطق شرقی، جنوبی و جنوب‌غربی پایتخت و دوم، کاهش کیلومترها مسیر رانندگانی که در این محدوده تردد می‌کنند.

پیک تابستانی کرونا در کمین است

مراجعات سرپایی و بستری کووید-19 در کشور طی چند روز اخیر ۳برابر شده و حالا متخصصان خیزش جدید این بیماری را پیش‌بینی می‌کنند. این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی هم نسبت به شیوع گسترده بیماری در تابستان امسال هشدار می‌دهد و حالا این نگرانی وجود دارد که تابستان در ایران هم با موج جدیدی از بیماری همراه شود؛ موجی که نه به‌خاطر گرما که وابسته به عواملی ازجمله کاهش واکسیناسیون، مسافرت‌های تابستانی، کاهش رعایت استفاده از ماسک و... است.

دست‌هایی که بالا نرفتند، قیمت‌هایی که تکان نخوردند

حراج شانزدهم یکی از کم‌رمق‌ترین دوره‌های حراج تهران بود؛ شاید کم‌رمق‌ترین دوره از آغاز تا‌کنون. سالن برگزاری حراج کاملا پر نشد، از نیمه‌های حراج بیشتر از نصف سالن خالی بود و عملا همه منتظر بودند حراج زودتر تمام شود. چکش‌زدن ۱۲۰ اثر مجموعا بیشتر از 2ساعت طول نکشید. در عین حال اتفاقی نیفتاد که بتوان از آن به‌عنوان شگفتی حراج شانزدهم یاد کرد.

سندروم گردن پیامکی را جدی بگیرید

رد پای جنگ‌های نیابتی آمریکا در جهان

نمایش آثار مفاخر روی دیوارهای شهر

قربانیان حقوق بشر برای 1/5میلیارد دلار