17
دو شنبه 30 خرداد 1401
شماره 8524
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مردِ عصبانی!

نیمکت استقلال به مرد پرتغالی می‌رسد؟
سوژه روز
سرمربی آبی‌‌ها برای لیگ برتر بیست و دوم هنوز مشخص نشده است. در روزها و هفته‌های گذشته نام‌های زیادی در اطراف این باشگاه به گوش رسیده‌اند و به‌نظر می‌رسد شمارش معکوس برای رونمایی از سرمربی جدید تیم بالاخره آغاز شده باشد.
ویژه
گرد و خاک پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات همه را مات و مبهوت گذاشته است.
باشگاه پورتو در سود حاصل از فروش بازیکن در حال رقابت شدید با بنفیکا در لیگ پرتغال و با باشگاه‌های بازیکن‌سازی مثل دورتموند، لیل، لیون، موناکو و لایپزیش است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
فرانک استابلر، دارنده 3مدال طلا و 2برنز جهانی و مدال برنز المپیک توکیو طی مراسمی که بسیاری از قهرمانان بزرگ دنیای کشتی در آن حضور داشتند، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
جام ‌جهانی- افتتاحیه

سروش 2هفته شعر حفظ می‌کرد!

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با همشهری تصدیق می‌کند که شرایط تیم ملی راضی‌کننده نیست اما تأکید می‌کند تغییر کادر فنی در فاصله 5ماه تا رقابت‌ها اصلا منطقی نیست
علیرضا بیرانوند بعد از 2فصل دوری از پرسپولیس، حالا دوباره به این تیم برگشته تا دنبال رسیدن به هدف‌های جدیدش در فوتبال باشد.
یارکوب گرجستانی

یارکوب گرجستانی

گئورگی ولسیانی، خرید جدید پرسپولیس، سومین بازیکن برتر سپاهان و چهارمین مدافع میانی برتر لیگ در فصل گذشته بوده است
گئورگی ولسیانی هم به پرسپولیس پیوست. او ششمین خرید سرخپوشان از ابتدای نقل‌وانتقالات جاری است که بعد از بیرانوند، پورعلی‌گنجی، اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و محمدمهدی احمدی پیراهن قرمز پرسپولیس را برای فصل 02-1401 به تن می‌کند.
نگران گزینشی المپیک هستیم
نگران گزینشی المپیک هستیم
اعتصاب وزنه‌برداران تیم‌ملی همچنان ادامه دارد. علی داوودی نایب‌قهرمان المپیک ضمن انتقاد از برخورد رئیس فدراسیون می‌گوید: آقای مرادی یک قدم بردارد، ما 10قدم برمی‌داریم
روز شنبه وزنه‌برداران معترض با محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش جلسه داشتند.
در ادامه پیوستن جزء به جزء باشگاه سپاهان به پرسپولیس، ولسیانی،مدافع گرجستانی هم سرخپوش شد.

آماربازی

تیم منتخب لیگ برتر فوتبال طی روزهای گذشته در این ستون معرفی شد. اما به تازگی سایت متریکا اقدام به معرفی تیم‌های دوم و سوم فصل هم کرده است.

نقل و انتقالات/ وسوسه وینی

مارکا ادعا کرده که باشگاه پاری‌سن ژرمن به‌مدت 4‌ماه مدام با وینیسیوس جونیور در تماس بوده و از او می‌خواسته که قراردادش را با رئال‌مادرید تمدید نکند.

جدول 8524

جدول 8524
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
از همان زمانی که یحیی گل‌محمدی بابت قطع همکاری با مظاهر رحیم‌پور و داوود فنایی، بدنساز و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس ابراز شرمندگی کرد و از جواب دادن پیرامون سرنوشت حمید مطهری طفره رفت، می‌شد حدس زد که دیگر دستیار فصل گذشته سرخ‌ها هم رفتنی است.
باشگاه منچستریونایتد که فصل آینده غایب بزرگ لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود، در فصل نقل‌وانتقالات فقط بازیکن از دست داده و تنها یک‌سرمربی به نام اریک تن‌هاخ جذب کرده است.
با بازنشستگی کارلوس ته‌وس که بلافاصله به همراه برادرانش سرمربی تیم روساریو سانترال آرژانتین شدند و همچنین مکسی لوپس که قصد دارد باشگاه بیرمنگام را در چمپیونشیپ انگلیس بخرد، تازه آدم یادش می‌افتد که این ستاره‌ها هنوز هم بازی می‌کنند.