• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 30 خرداد 1401
کد مطلب : 163772
+
-

سکوت در تئاتر رویاها

با اخراج جاسوس‌ها از منچستریونایتد اخبار نقل‌وانتقالاتی این باشگاه محرمانه شده است

سکوت در تئاتر رویاها

باشگاه منچستریونایتد که فصل آینده غایب بزرگ لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود، در فصل نقل‌وانتقالات فقط بازیکن از دست داده و تنها یک‌سرمربی به نام اریک تن‌هاخ جذب کرده است. این باشگاه ثروتمند که در ۱۰‌سال گذشته بیش از یک‌میلیارد پوند و بیش از هر باشگاه دیگری در اروپا خرج کرده، انگار قصد ورود به بازار نقل‌وانتقالات را ندارد. بازیکنانی مثل ماتیچ، خوان ماتا، جسی لینگارد، کاوانی، اریک بایی، ون‌بیساکا و احتمالا فیل جونز از این تیم جدا شده یا در حال جدایی هستند اما دریغ از خرید یک‌بازیکن. همه وقت و انرژی باشگاه صرف جذب فرنکی دی‌یونگ از بارسلونا شده. یکی از مدیران من‌یونایتد اعلام کرده که از ساعت 6صبح تا پاسی از شب مشغول فراهم آوردن این انتقال است. برای همین ممکن است فرصت جذب بازیکنان دیگر از دست برود. این همان بلایی است که امباپه در 2‌فصل اخیر بر سر رئال‌مادرید آورد. تاکنون 80بازیکن در رسانه‌ها به باشگاه لینک شده‌اند اما هیچ‌کدام از آنها قدمی به اولدترافورد نزدیک نیستند. گلیزرها، مالکان آمریکایی این باشگاه محبوب قصد ندارند خیلی ریخت‌وپاش کنند.
مدیران فعلا روی کارهایی غیراز نقل‌وانتقالات تمرکز دارند. جدا از مقدمات ساخت زمین تمرینی جدید، اخیرا 2‌شخصی که اطلاعات رختکن را فاش می‌کردند شناسایی و مجبور به ترک باشگاه شده‌اند. شاید برای همین است که اخبار نقل‌وانتقالاتی به بیرون درز نمی‌کند. هیچ بعید نیست منچستر به چند خرید مفید و مهم نزدیک شده اما کسی خبر ندارد. به‌طور رسمی اعلام شده که 200میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید درنظر گرفته شده که با توجه به سرسختی بارسلونا در فروش دی‌یونگ به‌نظر می‌رسد دست‌کم دوسوم این پول برای خرید این هافبک هلندی هزینه شود.
   منچستریونایتد، دورتموند، وستهم و نیوکاسل به جذب دیوید راوم، مدافع چپ هوفنهایم علاقه‌مند هستند. گفته می‌شود ارزش این بازیکن ۲۴‌ساله حدود ۴۰‌میلیون یورو است.
   ساوتهمپتون، فولام و لیدز همگی علاقه‌مند به جذب فیل جونز هستند.
   منچستر‌یونایتد پیشنهاد قراردادی یکساله به‌علاوه گزینه تمدید برای یک‌سال دیگر را به کریستین اریکسن ارائه داده است. شرایط مالی پیشنهادی یونایتد، برای اریکسن قابل‌قبول است اما شانس برنتفورد و تاتنهام برای جذب این دانمارکی بیش از یونایتد است. اریکسن نمی‌خواهد به تیمی برود که دی‌یونگ و برونو فرناندز را در پست میانی در اختیار داشته باشد. 
   منچستریونایتد و بارسلونا همچنان علاقه‌مند به جذب روبن نِوس هستند، اما ولورهمپتون با مبلغی کمتر از ۵۰‌میلیون یورو او را نمی‌فروشد. احتمال اینکه نِوس قرارداد جدیدی با وولوز امضا کند همچنان روی میز است.
   تیمبر یکی از بازیکنان مدنظر تن‌هاخ است اما خود بازیکن علاقه‌ای به انتقال به من‌یو ندارد. مربی هلندی از بی‌میلی یورین تیمبر برای پیوستن به منچستریونایتد‌ حیرت کرده است. تیمبر می‌خواهد در آژاکس بماند تا موقعیتش در تیم ملی هلند برای جام جهانی به خطر نیفتد.
   اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود دین هندرسون، آنتونی مارسیال، اریک بایی و فیل جونز با خوشحالی از منچستریونایتد جدا خواهند شد.
   ویتینیا از پورتو و داروین نونیس از بنفیکا بازیکنانی بودند که شایعه شده بود به منچستر می‌روند اما باشگاه انگلیسی اولی را تکذیب کرده و دومی را در رقابت با لیورپول از دست داده است.
   سرمربی به کارکنان ارشد منچستریونایتد‌ گفته است که قصد دارد روند حرفه‌ای آلخاندرو گارناچو را سریعا بررسی کند. او در حال برنامه‌ریزی برای گارناچو است تا در فصل آینده نقش بسیار بزرگ‌تری را در تیم ایفا کند. تن‌هاخ از نیک کاکس، رئیس آکادمی، گزارش مفصلی درباره این نوجوان آرژانتینی خواسته است. گفته می‌شود در تمرینات تیم ملی آرژانتین لیونل مسی تحت‌تأثیر توانایی‌ها و اعتماد به نفس گارناچو قرار گرفته است. منچستر‌یونایتد هم‌اکنون قصد دارد قرارداد آلخاندرو گارناچو را به‌مدت ۶سال تمدید کند.

تن‌هاخ 
گزینه‌های جایگزین برای پست‌های مهاجم و دفاع را دارد، اما اولویت اصلی او جذب دی‌یونگ است و می‌خواهد تیمش را حول محور هافبک هلندی بسازد. دی‌یونگ پذیرفته که دوران حضور او در بارسلونا پس از اینکه ژاوی، سرمربی بارسا اعتراف کرد که ممکن است به دلایل اقتصادی فروخته شود، به پایان رسیده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید