• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 30 خرداد 1401
کد مطلب : 163766
+
-

نقل و انتقالات/ وسوسه وینی

مارکا ادعا کرده که باشگاه پاری‌سن ژرمن به‌مدت 4‌ماه مدام با وینیسیوس جونیور در تماس بوده و از او می‌خواسته که قراردادش را با رئال‌مادرید تمدید نکند. دستمزدی که پاری‌سن‌ژرمن به وینگر جوان برزیلی پیشنهاد داده بود، 40‌میلیون یورو در هر سال عنوان شده؛ 4برابر دستمزد کنونی او در رئال‌مادرید. پاریسی‌ها به وینیسیوس پاداش‌های زیادی پیشنهاد کردند و فرصت ایجاد چند کسب‌وکار در قطر برایش فراهم کردند.

هایجک رناتو
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یا به‌عبارت بهتر کیلیان‌ژرمن قصد دارد رناتو سانچس را از میلان هایجک کند. امباپه می‌خواهد هافبک پرتغالی سابق بایرن‌مونیخ و فعلی لیل را در تیمش داشته باشد و ناصر الخلیفی خواسته او را برآورده می‌کند. فعلا رناتو به پاریس نزدیک‌تر از میلان است. به این ترتیب پاریسی‌ها از سرقت پوگبا از چنگ یوونتوس دست می‌کشند.

حذف دیبالا
درحالی‌که فدریکو برناردسکی، آلوارو موراتا، جورجو کیلینی و پائولو دیبالا با پایان قرارداد خود از یوونتوس جدا شده‌اند، تنها لباس پائولو دیبالا در فروشگاه بیانکونری به فروش نمی‌رسد و فروشگاه‌ها همچنان لباس‌های کیلینی، موراتا و برناردسکی را به فروش می‌رسانند. برای این امکان فروش پیراهن شماره10 با نام دیبالا وجود ندارد چون قرارداد پل پوگبا به‌زودی امضا و این پیراهن به این بازیکن اهدا می‌شود تا هواداران بتوانند شماره10 را با نام هافبک فرانسوی سفارش بدهند.

رحیم منتظر غول
رحیم استرلینگ، بدون شک یکی از بازیکنان مورد نظر در فهرست چلسی است و توماس توخل سرمربی این تیم یکی از طرفداران بزرگ وینگر انگلیسی به‌حساب می‌آید. باشگاه چلسی شرایط را برای انتقال این بازیکن بررسی می‌کند. اما خرید او به شرطی جدی می‌شود که لوکاکو، غول مهربان به‌طور قرضی به اینترمیلان برگردد یا یک‌وینگر به فروش برسد. سیتی مشکلی با فروش این بازیکن و همچنین گابریل ژسوس و برناردو سیلوا ندارد. دمبله هم همچنان گزینه محبوب توخل است اما او 12روز دیگر با بارسا قرارداد دارد و منتظر است این مهلت پایان یابد.

فرار از آلکانتارا
پاری‌سن‌ژرمن که به‌تازگی ویتینیا را از پورتو خریداری کرده و می‌خواهد رناتو سانچس را هم بخرد، دیگر نیازی به خدمات پاره‌وقت رافینیا آلکانتارا، برادر تیاگو ندارد. این بازیکن می‌تواند به رئال‌سوسیداد برود. سوسیداد قصد دارد دومینیک ژوبوسلای، ستاره مجارستانی را هم از لایپزیش به خدمت بگیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید