• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 30 خرداد 1401
کد مطلب : 163760
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/BBxGk
+
-

نکته بازی/ خب با جلال ادامه می‌دادید...

در ادامه پیوستن جزء به جزء باشگاه سپاهان به پرسپولیس، ولسیانی،مدافع گرجستانی هم سرخپوش شد. بین هواداران دیدگاه‌های متفاوتی در مورد کارایی ولسیانی وجود دارد؛ برخی عقیده دارند او یکی از مدافعان برتر فصل گذشته بوده، اما عده‌ای دیگر می‌پرسند اگر این بازیکن خوب بود، چرا سپاهان چنان خط دفاع ضعیفی داشت؟ یک نکته قابل توجه دیگر در مورد ولسیانی مربوط به سن او می‌شود. این بازیکن 31ساله است و در ادامه خریدهای بالای 30سال سرخپوشان جذب شده. امیدواریم او فصل آینده عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد، در غیراین صورت هواداران افسوس خواهند خورد که چرا تیم‌شان با جلال حسینی به‌کار ادامه نداد؛ مدافعی که گرچه پا به سن گذاشته، اما کسی در مورد کیفیتش تردید ندارد.

حیف نبود واقعا؟
خبر رسیده عیسی آل‌کثیر نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ودوم را از دست خواهد داد. مهاجم پرسپولیس از مدت‌ها قبل با پارگی رباط صلیبی مواجه شد، اما به شکل عجیبی مقاومت کرد و تن به تیغ جراحی نداد. عیسی امیدوار بود کادرفنی در همان شرایط از او استفاده کند که این اتفاق رخ نداد. نهایتا هم آل‌کثیر جراحی کرد و کل نیم‌فصل اول لیگ جدید را از دست داد. لیگ بیست‌ودوم به شکلی برگزار می‌شود که تعطیلات بین دو نیم‌فصل با جام‌جهانی مقارن شود و عیسی تا همان زمان غایب است. اگر لجبازی عجیب این بازیکن نبود و او سر وقت زانوی خودش را عمل می‌کرد، شاید خیلی زودتر از اینها بهبود می‌یافت و می‌توانست در تعدادی از مسابقات نیم‌فصل اول هم برای تیمش به میدان برود. امان از لج کردن این آدمیزاد...

اجازه داریم باور نکنیم؟
فصل نقل‌وانتقالات است و آدم چیزهایی می‌شنود که حیرت می‌کند. این فصل ادبیات خاص خودش را دارد؛ مثل از بچگی هوادار فلان تیم بودم یا چیزهایی شبیه این. یکی از این جملات هم آن است که فلانی به‌خاطر فلان تیم، از فلان قدر پول گذشت. حالا ما نمی‌خواهیم همه را زیر سؤال ببریم؛ بالاخره هستند کسانی که از این فداکاری‌ها می‌کنند، اما به‌طور کلی با شناختی که از فوتبالیست‌های گرامی داریم، زیاد این مسائل را باور نمی‌کنیم. مثلا مدیرعامل پرسپولیس گفته: «بیرانوند به‌خاطر این تیم از یک میلیون یورو گذشت.» خب واقعا فضا طوری نیست که باور کنیم؛ مخصوصا که همین آقای بیرانوند تا پارسال سر آن متمم کذایی قراردادش که کلا یک میلیارد تومان می‌ارزید با رسول‌پناه درگیر بود. الان چطوری از سی برابر آن پول گذشته؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید