17
شنبه 7 خرداد 1401
شماره 8506
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جای دبیر و سوریان عوض شد

حوالی سئول
سال98 بود که سکان هدایت ورزش اول ایران به علیرضا دبیر قهرمان جهان و المپیک سپرده شد. دبیر وارث فدراسیونی شده بود که در مسابقات جهانی در رشته آزاد به‌عنوان ششمی رسیده و در کشتی فرنگی تا رده سیزدهم نزول کرده بود.
ویژه
ژوزه مورینیو توانست خودش و آاس‌‌رم را به افتخار بزرگی برساند.
در فصل قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر، خطرناک‌ترین دقایقی که حریفان این تیم سپری کردند 15دقیقه آغازین نیمه دوم بوده است.
پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام در انتقالی قابل انتظار علیرضا بیرانوند به پرسپولیس پیوست. هنوز جزئیات این انتقال به‌طور رسمی اعلام نشده؛ اینکه باشگاه آنتورپ بابت آن یک فصل باقی مانده از قرارداد بیرو چطور کوتاه آمده است.
جدول گلزنان
لیگ قهرمانان اروپا - فینال

هیولاها در پاریس

بازی امشب رئال و لیورپول در آخرین بازی لیگ قهرمانان این فصل، تکراری‌ترین دیدار نهایی این رقابت‌هاست
خیلی‌ها رئال‌مادرید را به‌خاطر بازگشت‌هایی که مقابل 3‌غول بزرگ نفتی فوتبال اروپا داشت، تیم خوش‌شانسی می‌دانند اما خوش‌شانسی این نیست که در هر مرحله به قرعه چنین تیم‌هایی بخوری.
حمله پرسپولیس به بازار

حمله پرسپولیس به بازار

بعد از تمدید ترابی که اتفاق مهمی برای پرسپولیسی‌هاست، رسانه‌ها جذب بیرانوند، پورعلی‌گنجی و شهباززاده را قطعی می‌دانند. سروش، نوراللهی و سلمانی هم گزینه‌های جذاب بعدی هستند
لیگ بیست‌و‌یکم برای پرسپولیس متفاوت‌تر از آن چیزی بود که آنها تصور می‌‌کردند.
نتیجه نخواهید برای المپیک آماده می‌شویم
نتیجه نخواهید برای المپیک آماده می‌شویم
تیم ملی والیبال از 18خرداد در لیگ ملت‌ها مسابقه می‌دهد. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی می‌‌گوید با توجه به مصدومیت‌ها و کناررفتن بعضی از چهره‌ها توقع از تیم باید منطقی باشد
«توقع‌ها را پایین بیاورید»، «از این تیم نتیجه نخواهید» و... اینها خواسته‌های بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال است که قرار است از 18خرداد مسابقاتش را در لیگ ملت‌ها آغاز کند.
از لحظه اعلام خبر لغو بازی دوستانه تیم ملی ایران با کانادا، صحبت بر سر این است که باید شکایت کنیم و غرامت بگیریم. صدالبته این کار ضروری است و امیدواریم نوع قرارداد طوری باشد که به ما کمک کند.

ایران-کانادا بالاخره لغو شد

خبر روز
بعد از حرف‌ و حدیث‌های فراوان درباره بازی دوستانه دو تیم ملی ایران و کانادا، بالاخره این مسابقه با اعلام فدراسیون فوتبال کانادا لغو شد.

تنهای تنها

سوژه روز
آیا این تنهاترین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران است؟ اگر هم نباشد، قطعا یکی از تنهاترین و مظلوم‌ترین آنهاست.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
سعید ارمغانی از امروز کارش را با تیم ملی بسکتبال ایران آغاز می‌کند. او چند روز پیش به‌عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال انتخاب شد و ظهر چهارشنبه درحالی‌که تهران نیمه‎تعطیل بود در نشست خبری از برنامه‌هایش برای تیم ملی گفت.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8506