17
سه شنبه 30 فروردین 1401
شماره 8479
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کشتی ایران شاکی از میزبان

منهای فوتبال
میزبانی مغول‌ها در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا، صدای کشتی‌گیران ایرانی را درآورد.
ویژه
دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش از هر نظر دو روی یک سکه‌اند. هر قدر رزومه آن یکی قوی است، کارنامه این یکی لاغر و نحیف به‌نظر می‌رسد.
ورزشگاه آزادی تهران امشب بعد از مدت‌ها لحظات باشکوه و پرشوری را سپری خواهد کرد ،خالق این لحظات پرشور نه هواداران پرسپولیس هستند و نه دوستداران استقلال.
داربی میلان یا دلامادونینا تأثیری بر سرنوشت سری‌آ ندارد چون این مسابقه امشب در نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا برگزار می‌شود.
امشب 2 دیدار حساس در اروپا برگزار می‌شود که همزمان است و مخاطبان باید از میان بازی لیورپول- منچستریونایتد که داربی انگلیس است و داربی میلان یکی را برای تماشا انتخاب کنند.
اینیاکی ویلیامز حالا یکی از خاص‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال به‌حساب می‌آید.
یک نشریه اسپانیایی به نام الکونفیدنشال از رشوه‌خواری پیکه بر سر انتقال سوپرجام اسپانیا به عربستان پرده برداشت.

خوش‌بینی فریب‌مان ندهد

علی قلی‌زاده در گفت‌وگو با همشهری از برنامه‌هایش برای درخشش در جام‌جهانی می‌گوید او امیدوار است به آرزویش که بازی در لیگ اسپانیا‌ست، دست پیدا کند
علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی تیم شالروا بلژیک ازجمله بازیکنانی است که بدون حضور در یکی از 2تیم استقلال و پرسپولیس به پیراهن تیم ملی رسید و لژیونر شد.
بازگشت شغل آنهاست

بازگشت شغل آنهاست

رئال‌مادرید این روزها مقابل هر تیمی کام‌بک می‌زند
رئال‌مادرید چیزی نمانده بود خطر از دست رفتن لالیگا را حس کند اما در نیمه دوم بازی در زمین سه‌ویا همه‌‌چیز برگشت و باخت 2 بر صفر نیمه اول به پیروزی 3 بر 2 تبدیل شد.
با این قهر مانی خودم را شماره‌یک نمی دانم
با این قهر مانی خودم را شماره‌یک نمی دانم
اعظم آخوندی، دروازه بان پیکان که فصل گذشته در لیگ‌های فوتسال ایران و مالدیو قهرمان شده می‌گوید پول یک ماه بازی در مالدیو برابر با 6ماه بازی در ایران است
سالی که گذشت با 3تیم 3جام قهرمانی بالای سر برد اما هیچ‌یک از این قهرمانی‌ها به اندازه قهرمانی در لیگ ایران برای اعظم آخوندی دلچسب نبود، نه قهرمانی با تیم ملی و نه قهرمانی با تیم باشگاهی در مالدیو.
بوژیدار رادوشویچ با مشارکت مدیران ناکارآمد ایرانی گوش تا گوش سر پرسپولیس را بریده و این تیم را به پرداخت 900هزار یورو غرامت محکوم کرده است.

پایان غائله دوپینگ و کشتی

پیش از اعزام تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به مسابقات قهرمانی آسیا، فدراسیون کشتی نسبت به عملکرد ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران نادو اعتراض کرد.

جدول‌اعداد | 4188

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8479

جدول 8479
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
آدم باورش نمی‌شود سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که با آن همه سر و صدا از استقلال جدا شدند و برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شدند، در این تیم حتی یک دقیقه هم به بازی گرفته نشده‌اند.
کمیته انضباطی و امور حقوقی فدراسیون بسکتبال در اطلاعیه‌ای به بازیکنان، مربیان، کادر فنی و اعضای باشگاه‌های شرکت‌کننده در مسابقات تذکر داد از هرگونه اظهارنظر «مداخله‌جویانه» در فضای مجازی، جراید و فضای حقیقی و رسانه‌ای که منتهی به «تضعیف داوران» و «تسری حواشی» باشد اجتناب کنند.
جام حذفی - نیمه نهایی