• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 30 فروردین 1401
کد مطلب : 158611
+
-

چین- بحرین در ایتالیا

رویارویی امشب 2 غول شهر میلان به‌نوعی جنگ 2 کشور آسیایی است

چین- بحرین در ایتالیا

داربی میلان یا دلامادونینا تأثیری بر سرنوشت سری‌آ ندارد چون این مسابقه امشب در نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا برگزار می‌شود. بازی رفت بدون گل تمام شده. یوونتوس و فیورنتینا هم فرداشب بازی دارند تا پای دیگر فینال را مشخص کنند. یووه بازی رفت را یک بر صفر برده بود. میلان احتمالا آخرین روزهای بدبختی و بی‌پولی را پشت‌سر می‌گذارد و با ورود پول‌های بحرینی‌ها دوران شکوفایی آغاز خواهد شد. شرکت سرمایه‌گذاری بحرینی که از سال1982تاسیس شده، یک‌میلیارد یورو برای خرید باشگاه و 300میلیون برای خرید بازیکن در نقل‌وانتقالات تابستانی کنار گذاشته است. گروه تگزاس پاسیفیک نیز در حال بررسی خرید آث‌میلان است. این سرمایه‌گذاری خصوصی آمریکایی در زمینه‌های پزشکی، مخابرات و فناوری فعالیت می‌کند و 114میلیارد دلار دارایی دارد.
    میلان مدتی است گل نمی‌خورد. استفانو پیولی پس از فابیو کاپلو و نریو روکو سومین سرمربی میلان شد که حداقل 6‌کلین شیت متوالی در یک فصل سری‌آ داشته است.
    در اردوی اینتر هم اوضاع خوب است. لائوتارو پس از 40‌روز به گلزنی بازگشت، بروزویچ نخستین گل خود در لیگ را با پاس‌گل دنیلو دِآمبروزیو زد و اینتر به زدن 3‌گل خارج از خانه برای نخستین بار در سال 2022بازگشت.
    قهرمانی‌های اینتر در کوپا ایتالیا بیشتر است؛ 7جام در برابر 5 جام. در سری‌آ هم اینتر یک جام بیش از همشهری دارد و اگر این فصل میلان قهرمان لیگ شود تعداد جام‌های 2 تیم در عدد 19برابر می‌شود.
    ماریانی دیدار برگشت اینتر و میلان در کوپا ایتالیا را سوت می‌زند. او قضاوت بازی رفت را هم برعهده داشت.
    فینال بین برنده این بازی و برنده بازی فرداشب یووه- فیورنتینا در تاریخ 21اردیبهشت برگزار می‌شود.

مصاف‌های رودررو
در رویارویی‌های رسمی 84پیروزی به اینتر رسیده، 78برد برای میلان بوده و 69بازی هم با نتیجه مساوی تمام‌شده است. در جام‌حذفی آمار به این شکل است؛ 8برد اینتر، 8تساوی و 10پیروزی برای میلان؛ 24گل زده اینتر، 34گل زده میلان. در مجموع تعداد گل‌های زده اینتر 10گل بیشتر است؛ 317به 307گل.

این خبر را به اشتراک بگذارید