06
سه شنبه 30 فروردین 1401
شماره 8479
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/دستبرد میلیونی به خانه همسر سابق

پشت پرده سرقت میلیونی از خانه زن جوان، همسر سابق او بود که با استفاده از کلید وارد خانه وی شده و نقشه سرقت را عملی کرده بود.
ویژه
مدتی است که اعلام شده کلاس‌های دانشگاه‌ها باید به‌صورت حضوری برگزار شود.
مرزبان جوان که چند روز قبل در منطقه مرزی هدف گلوله اشرار قرار گرفته بود بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
تماس تلفنی کودکان با اورژانس و آتش‌نشانی تاکنون جان افراد زیادی را نجات داده است

نجاتگران کوچک

گزارش
«پسر 6ساله وقتی با حال بد و وضعیت وخیم پدرش روبه‌رو شد، گوشی تلفن را برداشت و با شماره 115تماس گرفت و همین کار باعث نجات جان پدرش شد.»
اسرار قتل زن گمشده در سینه زوج آشنا

اسرار قتل زن گمشده در سینه زوج آشنا

تحقیقات در پرونده ناپدید شدن زنی 70ساله پس از 2ماه نتیجه داد و معلوم شد که زنی جوان در درگیری جان او را گرفته و با همدستی شوهرش جسد وی را به آتش کشیده است.
قتل پسر 14ساله در مدرسه یا مسیر مدرسه؟
قتل پسر 14ساله در مدرسه یا مسیر مدرسه؟
به‌دنبال انتشار خبری مبنی بر مرگ دانش‌آموز 14ساله در جریان درگیری در مدرسه‌ای در یکی از روستاهای میناب، آموزش و پرورش اعلام کرد که این اتفاق در مسیر مدرسه رخ داده است، نه داخل مدرسه.
زن جوان وقتی پس از 3ماه اقامت در یکی از کشورهای همسایه به خانه‌اش در تهران بازگشت، متوجه شد که دزدان همه اموال او حتی خودروی پرایدش را به سرقت برده‌اند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
از تاریخ 9فروردین‌ماه خط تجریش به راه‌آهن دیگر یکسره نیست و مسافرانی که در‌این مسیر تردد می‌کنند باید در ایستگاه پارک وی پیاده شده و اتوبوس عوض کنند.
به‌زودی هوای خوزستان بسیار گرم می‌شود و مردم ناگزیر به استفاده از کولرهای گازی روی می‌آورند ولی از سویی مدام اعلام می‌کنند که برق کم است و چنین و چنان.