02
سه شنبه 30 فروردین 1401
شماره 8479
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توافق برای آزادسازی منابع مسدودشده ایران

سیاست خارجی
انجام توافق‌هایی برای آزادسازی بخشی از منابع مسدود شده ایران در کشورهای خارجی، یکی از مهم‌ترین خبرهایی بود که در نشست‌خبری دیروز سخنگوی وزارت امورخارجه مطرح شد.
ویژه
معاون اول رئیس‌جمهور در نهمین جلسه انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان به فلات مرکزی با اشاره به اراده و عزم قاطع و جدی دولت برای حل مشکل آب در کشور به‌ویژه از طریق طرح شیرین‌سازی‌ و انتقال آب دریا تصریح کرد: برگزاری ۹ جلسه در 6ماه گذشته پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم برای طرح انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان به فلات مرکزی نشانگر اولویت و اهمیت اساسی حل مشکل آب کشور در این دولت است.
دولت سیزدهم با انباشتگی مشکلات اقتصادی روبه‌رو است و با درآمدهای ارزی که به‌دست می‌آورد چاله‌هایی که از قبل ایجاد شده بود را پر می‌کند.

جلوه اقتدار

سیدابراهیم رئیسی: قدرت عظیم و مهیب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای رژیم صهیونیستی را آرام نخواهد گذاشت
دفاعی
مراسم رژه روز ارتش دیروز همزمان با سراسر کشور، در تهران و در جوار مرقد مطهر حضرت امام‌خمینیره با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد.

تأیید و تکذیب در اعلام وصول طرح صیانت

مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه‌ای درخصوص اخبار منتشرشده مبنی بر ارجاع طرح صیانت از حقوق کاربران به شورای‌عالی فضای مجازی اعلام کرد که متن این طرح به شورای‌عالی ارجاع داده نشده است.
پایان مأموریت 5ساله مسجدی در عراق
دفتر اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری عراق، دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق در دفتر خود در بغداد از «ایرج مسجدی» سفیر ایران در بغداد به مناسبت پایان دوره مأموریت او، استقبال کرد.