• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 30 فروردین 1401
کد مطلب : 158625
+
-

غرب تهران در تسخیر ببرها

ورزشگاه آزادی تهران امشب بعد از مدت‌ها لحظات باشکوه و پرشوری را سپری خواهد کرد ،خالق این لحظات پرشور نه هواداران پرسپولیس هستند و نه دوستداران استقلال. بعد از مدت‌ها امشب هواداران یکی از تیم‌های شهرستانی هم این فرصت را پیدا کرده‌اند که در ورزشگاه بزرگ کشور از حریف خود میزبانی کنند و شور و نشاط را به این ورزشگاه بیاورند. نساجی قائمشهر بعد از حذف استقلال امشب در مرحله نیمه‌نهایی میزبان مس کرمان خواهد بود و چهره دومین تیم فینالیست جام حذفی در دل این مسابقه روشن خواهد شد. تیم محبوب قائمشهری‌ها که امسال بازی‌های خانگی‌اش را در مشهد برگزار می‌کرد برای این مسابقه ورزشگاه آزادی تهران را در نظر گرفته و هزاران بلیت این مسابقه هم در کمترین زمان ممکن به فروش رسیده تا مازنی‌ها پیشاپیش وعده روز سختی را به کرمانی‌ها بدهند.

رقبای دوران لیگ یک
نساجی مازندران و مس کرمان دو تیمی هستند که سابقه حضور در سطح اول فوتبال ایران را دارند اما این حضور هیچ‌وقت همزمان نبوده و دو تیم حتی سابقه یک رویارویی در لیگ برتر را هم ندارند. در عوض سال‌ها در لیگ‌یک با یکدیگر رقابت داشتند. این دو تیم طی 15فصل اخیر در لیگ و جام‌حذفی 9بار با یکدیگر دیدار داشتند که 4پیروزی برای هر کدام از دو تیم و یک تساوی به ثبت رسیده است. پیروزی در دهمین رویارویی می‌تواند تیم برنده را به یکی از بزرگ‌ترین افتخارات تاریخش برساند. حضور در فینال جام حذفی، اتفاقی است که برای کرمانی‌ها یک بار رخ داده اما برای نساجی همیشه رویای دور از دسترسی بوده است.

ذهن کرمان درگیر لیگ است
نساجی در مرحله قبل دست به کار بزرگی زد و استقلال شکست‌ناپذیر را در ضربات پنالتی حذف کرد. این تیم در مراحل قبل‌تر گل‌گهر و آرمان‌گهر را هم مغلوب کرده بود تا بتواند برای نخستین‌بار به نیمه‌نهایی جام‌حذفی صعود کند. در آن سوی میدان شاگردان فرزاد حسین‌خانی نیز با حذف ماشین‌سازی، فولاد خوزستان و خیبرخرم‌آباد به این مرحله رسیده‌اند. مس کرمان تنها تیم حاضر در این مرحله است که سابقه حضور در نیمه‌نهایی را دارد و در این مرحله یک‌بار به پیروزی رسیده و بار دیگر حذف شده است. این تیم علی‌رغم حضور در لیگ‌یک، سابقه راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا و صعود از مرحله گروهی را هم دارد. مس کرمان در حال حاضر در لیگ‌یک در رده دوم جای گرفته و از شانس زیادی برای بازگشت به لیگ برتر برخوردار است. این تیم هفته آینده باید در یک بازی بسیار حساس به مصاف صدرنشین لیگ‌یک یعنی ملوان برود و به همین دلیل گفته می‌شود حسین‌خانی در بازی امشب به تعدادی از نفرات اصلی‌اش استراحت خواهد داد. مصاف نساجی و مس از ساعت20:30 امشب در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و داور این مسابقه مهدی سیدعلی خواهد بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :