• سه شنبه 30 فروردین 1401
  • الثُّلاثَاء 17 رمضان 1443
  • 2022 Apr 19

صعود بورس ادامه خواهد یافت؟

منحنی شاخص کل بورس دیروز با رشدی پر قدرت از مرز 5/1میلیون واحد عبور کرد
دیروز برای نخستین بار طرح افزایش یک درصدی دامنه نوسان در بورس اجرا شد.همزمان با این رویداد شاخص کل بورس تهران نیز با یک رشد پرقدرت مواجه شد و با 1.8درصد افزایش بعد از 7ماه از مرز 1.5میلیون واحد عبور کرد. به گزارش همشهری، با وجودفراز و نشیب‌های 3ماه گذشته نمودارهای شاخص بورس نشان می‌دهد شاخص کل از 6بهمن ماه پارسال، بعد از 17ماه نزول، وارد روند صعودی شده، این روند از ابتدای سال‌جاری با وجود نزول در برخی روزها، شتاب بیشتری گرفته است.

جلوه اقتدار

مراسم رژه روز ارتش دیروز همزمان با سراسر کشور، در تهران و در جوار مرقد مطهر حضرت امام‌خمینیره با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد.

راهکاری برای تحقق حاکمیت مردمی در مدیریت شهری

امروزه کلانشهرهای مهم جهان دارای چشم‌انداز و هویت خاص و متمایز هستند و بر مبنای ویژگی‌های متمایز خود در جهت افزایش اثربخشی و هویت خود و معرفی به جهانیان گام برمی‌دارند.

ویرانی تمام پل‌ها بین مسکو و برلین

جنگ اوکراین باعث شده آلمان سیاست حفظ روابط تاریخی خود با روسیه را کنار بگذارد و به فکر افزایش قدرت دفاعی‌اش باشد
آلمان، به‌صورت تاریخی، به‌خصوص در دهه‌های اخیر، یکی از طرفداران تأثیرگذار و اصلی حفظ رابطه غرب با روسیه بوده است.
تماس تلفنی کودکان با اورژانس و آتش‌نشانی تاکنون جان افراد زیادی را نجات داده است

نجاتگران کوچک

«پسر 6ساله وقتی با حال بد و وضعیت وخیم پدرش روبه‌رو شد، گوشی تلفن را برداشت و با شماره 115تماس گرفت و همین کار باعث نجات جان پدرش شد.»

توافق برای آزادسازی منابع مسدودشده ایران

انجام توافق‌هایی برای آزادسازی بخشی از منابع مسدود شده ایران در کشورهای خارجی، یکی از مهم‌ترین خبرهایی بود که در نشست‌خبری دیروز سخنگوی وزارت امورخارجه مطرح شد.

بزرگراه یادگار از بن‌بست خارج می‌شود

پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام کم‌کم وارد فاز اجرایی می‌شود. یادگار امام، بزرگراهی با طولی بیشتر از 16کیلومتر در محدوده شمال غرب و غرب تهران است؛ درحالی‌که انتهای این بزرگراه به بن‌بست ختم می‌شود و این موضوع، مشکلات ترافیکی بسیاری را ایجاد کرده است.

آغازگران پروژه امام‌زدایی و تحریف چه کسانی بودند؟

جریان معاند و افراطیون با هر نامی در سال‌های پس از انقلاب تلاش کرده‌اند به مقدسات، اعتقادات و باورهای اصیل ضربه بزنند. این رویه در راستای انتقام، بهانه‌جویی، فرصت‌طلبی یا حذف رقبا و مصادره اشخاص انجام شده و می‌شود.

تأمین ۲۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا در ۷ ماه

شلیک «دیابت» به ایرانیان