• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 30 فروردین 1401
کد مطلب : 158616
+
-

نکته بازی/ بهترین مدافع تاریخ را بازی نمی‌دهی؟

آدم باورش نمی‌شود سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که با آن همه سر و صدا از استقلال جدا شدند و برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شدند، در این تیم حتی یک دقیقه هم به بازی گرفته نشده‌اند. مازیار زارع که ملوان را به صدر جدول دسته یک رسانده و تبدیل به شانس اول صعود به لیگ برتر کرده، به شکلی عجیب 2مدافع لیگ برتری را در ترکیب قرار نمی‌دهد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که فرهاد مجیدی انتظار داشت یزدانی فیکس تیم ملی باشد و زمانی که با وجود محرومیت شجاع خلیل‌زاده از یزدانی استفاده نشد، سرمربی استقلال ضمن حمله به اسکوچیچ گفت:«یک انگشت سیاوش می‌ارزد به کل مدافعان تیم ملی.» حالا اما مازیار از بهترین مدافع تاریخ(!) استفاده نمی‌کند. ببینید سلیقه آدم‌ها چقدر با هم فرق می‌کند.

دو جور «هیس» داریم
مهدی طارمی در بازی با پورتیموننزه نمایش درخشانی داشت. او هت‌تریک کرد و هیس نشان داد؛ چرا؟ چون رسانه‌های نزدیک به اسپورتینگ لیسبون، رقیب اصلی پورتو در کورس قهرمانی کلی به مهاجم ایرانی توهین کرده بودند. می‌گفتند طارمی فقط فریب‌کاری در محوطه جریمه را بلد است. مهدی اما در این بازی 3گل زد و یک پاس گل داد تا ارزش‌هایش را به رخ بکشد. بعد هم هیس نشان داد که کاملا به جا بود و همه لذت بردند. طارمی اما یک‌بار در پرسپولیس بعد از اینکه پنالتی حساس بازی با الریان را چیپ زد و خراب کرد در واکنش به اعتراض هواداران هیس نشان داد که طبیعتا کسی استقبال نکرد و همه علیه او شوریدند. امیدواریم او حالا یاد گرفته باشد جای واقعی هیس نشان دادن کجاست!

از پریموف تا تمیروف
رسانه‌ها گزارش داده‌اند شیرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی پرسپولیس نه‌تنها در مسابقات رسمی موفق به گلزنی نمی‌شود، بلکه در دیدارهای دوستانه و تمرینات تیم هم از گشودن دروازه عاجز است! پرسپولیسی‌ها که آن همه داد و قال کردند و گفتند بازیکن خارجی می‌خواهیم، در نهایت با چنین خریدی چشم بازار را کور کردند. تمیروف 5بازی گل نزده و هر روز شاهد انتقادات بیشتری از این بازیکن هستیم. هم اسم او، هم جثه‌اش و هم شرایطش شبیه پریموف اوکراینی است که زمان برانکو جذب شد و خیلی هم بد عمل کرد. البته تا این لحظه پریموف حداقل یک برتری نسبت به تمیروف داشته؛ اینکه اتفاقا فوروارد اوکراینی در تمرینات و بازی‌های دوستانه خیلی خوب گل می‌زد! در مسابقه تاریخی با قشقایی هم تک گل قرمزها را او به ثمر رساند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید