• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 18 فروردین 1401
کد مطلب : 157405
+
-

نکته بازی/ خسته نباشید آقای مربی

معمولا اینطوری است که وقتی پرسپولیس و استقلال بازی دارند، همه‌‌چیز تحت‌تأثیر عملکرد آنهاست و خیلی مواقع نوع کار تیم حریف دیده نمی‌شود. این موضوع ممکن است از ارزش‌های تیمی که زحمت کشیده و خوب هم بوده، بکاهد. حالا داستان پیکان است که فوتبال فوق‌العاده خوبش برابر استقلال تحت‌تأثیر توقف آبی‌ها و سخنان جنجالی فرهاد مجیدی قرار گرفت. در هر صورت باید به مجتبی حسینی خسته‌نباشید گفت، چرا که تیم خوبی ساخته است. او فصل گذشته در ذوب‌آهن موفق نبود، اما امسال با تیم جوان پیکان خوب عمل کرده است. خودروسازان در فاصله 6هفته به پایان فصل در رده هفتم هستند که رتبه آبرومندی است. آنها چه در جام حذفی و چه در لیگ برتر نمایش‌های بسیار خوبی برابر استقلال ارائه دادند و سزاوار تحسین هستند.

البته شکسته‌نفسی می‌فرمایید
بیژن طاهری، سرپرست استقلال بعد از پایان بازی این تیم برابر پیکان که با نتیجه مساوی همراه بود، در میکس‌زون ورزشگاه آزادی جملات جالبی به زبان آورد: «می‌خواهند با هوچی‌گری جلوی تیم ما را بگیرند. ما هوچی‌گری بلد نیستیم.» البته به‌نظر می‌رسد جناب طاهری در حال شکسته‌نفسی بودند، چرا که دقیقا چند متر آن طرف‎تر بازیکنان این تیم به ردیف ایستاده بودند و علیه داور و پرسپولیس و... نطق می‌کردند. روزبه چشمی، حسین حسینی، مهدی مهدی‌پور و چند نفر دیگر ازجمله عزیزانی بودند که برخلاف ادعای آقای سرپرست، خیلی شیک معرکه گرفته بودند. نفر اصلی غائله اما فرهادخان مجیدی بود که قشنگ از خجالت رقیب سنتی، داور مسابقه، سازمان لیگ، نظام وظیفه، پلیس110 و... درآمد. شما هم در این زمینه فرقی با بقیه تیم‌ها ندارید دوستان!

امباپه پیشکش
این اواخر مصاحبه‌ای از محمدحسین کنعانی‌زادگان منتشر شد که به قول مرحوم سعدی مفرح ذات بود! مدافع تیم ملی که انصافا هم از نظر فنی بازیکن بدی نیست، گفته بود: «دوست داشتم در جام‌جهانی به فرانسه بخوریم، چرا که می‌خواستم خودم را جلوی امباپه نشان بدهم.» خیلی‌ها با این مصاحبه شوخی کردند و حتی پای لایی معروف قائدی را هم وسط کشیدند اما اینکه ما با چند روز تأخیر یاد اظهارات کنعانی افتادیم دلیل دارد. دلیلش به شکست 2 بر صفر الاهلی با حضور استاد در جام حذفی قطر، برابر تیم دسته دومی معیذر مربوط می‌شود. الاهلی در لیگ هم شرایط خوبی نداشت و در حالی به حضور در پله هفتم رضایت داد که طی 22بازی 39گل دریافت کرد. حالا شما با این وضعیت به فکر مهار امباپه‌ای؟


 

این خبر را به اشتراک بگذارید