• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 21 دی 1400
کد مطلب : 150540
+
-

آماربازی

8/52
امید نورافکن که زیباترین گل هفته را در بازی با فولاد زده بود، با کسب نمره8.52 بهترین بازیکن هفته چهاردهم لیگ برتر شد. مدافع چپ سپاهان، پاس گل اول تیمش را به سروش رفیعی داده بود و گل دوم را هم شخصا زد تا روی هر دو گل تیمش در این بازی تأثیرگذار باشد. او در این مسابقه 6دریبل موفق داشت که نیمی از آنها در صحنه گلش رخ داد. نورافکن همچنین 4بار با شوت‌هایش دروازه فولاد را تهدید کرد و در 15نبرد هم پیروز شد. او با کسب نمره8.52 از متریکا، برای چهارمین بار در این فصل به تیم منتخب هفته رسید و این بار برترین بازیکن هم شد. این چهارمین بار در فصل جاری است که یک سپاهانی بهترین بازیکن هفته می‌شود.

7/85
 محسن فروزان با کسب امتیاز7.85 از متریکا بهترین دروازه‌بان هفته شد. این دومین بار در فصل جاری است که دروازه‌بان گل‌گهر بهترین گلر هفته می‌شود. پیش از این ایمان صادقی (فجرسپاسی) و احمد گوهری (نفت آبادان) 2 دروازه‌بانی بودند که با 2بار انتخاب در تیم هفته، رکوردداران این فصل محسوب می‌شدند. این هفته درحالی‌که گل‌گهر در زمین خودش حملات زیادی را از سوی میهمانش -هوادار- تحمل کرد، محسن فروزان با مهار 4شوت و 5خروج موفق ستاره تیمش شد و یکی از 3دروازه‌بانی بود که در این هفته گل نخورد. او در هفته هشتم و در جریان برتری 4بر2 تیمش مقابل سپاهان هم با وجود دریافت 2گل مقابل حملات پرتعداد سپاهان به خوبی مقاومت کرده و بهترین گلر هفته شده بود.

7/4
 برای پنجمین بار در این فصل و برای دومین هفته متوالی، سپاهان بهترین تیم هفته شد. زردپوشان هفته گذشته با پیروزی 2 بر صفر مقابل پدیده و کسب نمره 8 از 10، بهترین تیم هفته شده بودند و این هفته هم بعد از پیروزی 2بریک مقابل فولاد، نمره7.4 را از متریکا دریافت کردند. سپاهان در بازی با فولاد، عنوان قلدرترین تیم هفته را تصاحب کرد و در 59درصد از نبردهای یک مقابل یک بازی، پیروز شدند. تیم نویدکیا در این بازی 13شوت به‌سمت دروازه فولاد زد که 2تا از 3شوت داخل چارچوب این تیم گل شد. جالب اینکه دومین تیم برتر هفته هوادار بوده که با وجود شکست مقابل گل‌گهر، نمره فنی7.1 را از متریکا دریافت کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید