• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 21 دی 1400
کد مطلب : 150526
+
-

منهای فوتبال/ ریاست رضوانی برای 4سال سوم

محسن رضوانی در انتخاباتی بدون رقیب برای سومین‌بار رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو شد. محمد بابایی و حامد رضاخانی رقبای رضوانی بودند که رضاخانی شب قبل از انتخابات و بابایی در روز مجمع انصراف دادند. مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا نخستین مجمعی بود که با ریاست محمد پولادگر که به تازگی معاونت ورزش قهرمانی را برعهده گرفته است، برگزار شد. پولادگر کار سختی برای اداره مجمع نداشت چون از 58عضوی که در مجمع حاضر شده بودند 55نفر به ریاست دوباره رضوانی رأی دادند. رضوانی کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو است که از سال1392ریاست فدراسیون را به‌عهده دارد و این مجمع، ریاست او را تا 1400تمدید کرد. قبل از انتخابات، کاوه احمدی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش سرپرستی فدراسیون شنا را به‌عهده داشت.

انتخابات تکواندو در بن‌بست؟
آخر هفته پیش انتخابات فدراسیون تکواندو برگزار شد و هادی ساعی در رقابتی نزدیک به مدیریت 21ساله پولادگر در این فدراسیون پایان داد. بعد از این مجمع 2اتفاق مهم افتاد. پولادگر به وزارت ورزش و معاونت قهرمانی رفت و عده‌ای هم به انتخاب ساعی ایراد گرفتند که رای‌های او به حدنصاب نصف به علاوه یک نرسیده است. حضور پولادگر در سمتی بالاتر، این شائبه را ایجاد کرده است که شاید او اجازه ندهد ریاست فدراسیون تکواندو به ساعی برسد. دیروز پولادگر درباره این مسئله گفت: «فعلا هیچ تصمیمی درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو گرفته نشده است.» وزارت ورزش هنوز حکم ریاست فدراسیون را برای ساعی صادر نکرده است.

لیگ بسکتبال تکرار می‌شود
گروه‌بندی مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال مشخص شد. فدراسیون بسکتبال که برای نخستین بار مدل برگزاری لیگ را تغییر داده است، بعد از پایان مرحله گروهی، مرحله دوم را با گروه‌بندی جدید برگزار می‌کند. سال‌های پیش بعد از پایان مرحله گروهی، 8تیم اول به پلی‌آف می‌رسیدند اما این فصل مرحله دوم گروهی هم به لیگ اضافه شده است. در این مرحله که از 22دی آغاز می‌شود، شهرداری گرگان، کاله آمل، صنعت‌مس رفسنجان و اکسون تهران در گروهC، صنعت‌مس کرمان، خانه بسکتبال خوزستان، مهرام تهران و آویژه‌صنعت مشهد در گروهD، نظم‌آوران سیرجان، نیروی زمینی، شیمیدر قم و رعد پدافند هوایی تهران در گروه Eو ذوب‌آهن اصفهان، پالایش‌نفت آبادان، سپاهان اصفهان و صنایع هرمزگان در گروهF بازی
 می‌کنند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید