17
دو شنبه 12 مهر 1400
شماره 8330
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

براساس قرعه‌کشی رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال که روز شنبه برگزار شد، تیم هوادار که تازه به لیگ برتر آمده، در 5هفته نخست باید به‌ترتیب با استقلال، پیکان، سپاهان، پدیده و فولاد بازی کند که هر 5تیم در فصل گذشته رتبه‌های تک‌رقمی در لیگ برتر داشته‌اند.
ویژه
در تمام طول مدتی که عادل فروسی‌پور از تهیه و اجرای برنامه نود و نیز گزارش مسابقات فوتبال دور بوده، امید هواداران به بازگشت او قطع نشده است.
مجوز حضور زنان تماشاگر در بازی ایران و کره‌جنوبی صادر شد.
رشید مظاهری که قبل از دیدار استقلال و الهلال عربستان تیمش را در سفر به امارات همراهی نکرد، بعد از حدود 3هفته غیبت دیروز به تمرینات آبی‌پوشان بازگشت.
به لطف تیمی که رونالد کومان و مجموعه مدیریت بارسلونا ساخته‌اند، دیه‌گو سیمئونه توانست برای سومین‌بار در عمرش بارسا را در لالیگا ببرد. در 6تقابل آخر بین 2 تیم، بارسا تنها یک‌بار برنده بوده و 3‌بازی را باخته است.
تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در یک بازی مهم از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر میهمان تیم ملی امارات خواهد بود.
شنبه‌شب در لیگ پرتغال پورتو میزبان تیم پاکوش یا پاسوس بود و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

پرواز به میعادگاه سوم

تیم‌ملی فوتبال برای برگزاری سومین بازی در گروهA مقدماتی جام‌جهانی راهی امارات شد ایران هرگز در بازی‌های رسمی به امارات نباخته است
تیم ملی فوتبال ایران عصر روز گذشته راهی امارات شد تا برای بازی 3روز دیگر مقابل تیم ملی امارات آماده شود.
بلیت تقلبی

بلیت تقلبی

منچستر بدون رونالدو کلاه تماشاگرانش را برداشت
اوضاع منچستریونایتد خوب به‌نظر نمی‌رسد. باز‌هم یک بازی بدون برد دیگر؛ این‌بار در اولدترافورد و مقابل اورتون. اوله‌گونار سولسشائر با نیمکت‌نشین‌کردن رونالدو، سانچو و پوگبا دست به ریسک زد.
تکرار 2 نیمه‌نهایی
تکرار 2 نیمه‌نهایی
این هفته لیگ ملت‌های اروپا یادآور نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2018 و یورو2020 است
فیفادی اکتبر برخلاف فیفادی‌های قبلی کمی حساس‌تر است. چهارشنبه‌شب و پنجشنبه‌شب همین هفته 2 دیدار از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برگزار می‌شود.
55کیلوگرم؛ سجاد عباسپور آخرین مدال جهانی در وزن اول در سال2014توسط حمید سوریان به‌دست آمد و پس از آن تمام ملی‌پوشان ایران در مسابقات جهانی از کسب مدال ناکام بوده‌اند. با تغییر قوانین اتحادیه جهانی کشتی، وزن 55کیلوگرم دیگر المپیکی نیست ولی مدعیان پرشماری در این وزن حضور دارند.

نکته بازی/ خدای من؛ چقدر غیرمنتظره!

از جمله اخبار جالب این هفته، داستان اختلاف فراز کمالوند با مدیران نفت مسجدسلیمان بود. شاید تا الان که شما این مطلب را می‌خوانید، تکلیف کمالوند روشن شده باشد اما به هر حال مارکوپولوی مربیان ایران در آستانه فسخ قرارداد با پنجمین باشگاهش طی یک سال گذشته قرار گرفته است!

منهای فوتبال/ وزیر به حاشیه‌های اسکواش ورود می‌کند؟

تیم ملی پدل ایران برای نخستین‌بار در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کند اما حضور پسر رئیس فدراسیون اسکواش در این تیم حاشیه‌ساز شده است، درحدی که بعضی از منتقدان فدراسیون، از وزیر ورزش خواسته‌اند به این مسئله ورود کند.

فوتبال ایران/ بازی رودررو؟ تفاضل بهتر است

چند روزی هست که مسئله استفاده از قانون بازی رودررو به جای تفاضل گل در لیگ برتر ایران مطرح شده است. این یعنی از این به بعد زمانی که امتیازات 2 تیم در جدول برابر بود، به جای اولویت‌یافتن تیمی که تفاضل گل بهتری دارد، تیمی بالاتر قرار بگیرد که در بازی رودررو نتایج بهتری کسب کرده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تعریف‌ها از صابر کاظمی ادامه دارد. تلویزیون BS8 ژاپن در بازپخش دیدار ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا، از یاماموتو بازیکن سابق تیم‌ملی این کشور به‌عنوان کارشناس دعوت کرده بود.
رقابت‌های 2‌وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز با حضور مجتبی گلیج و عرفان الهی روی تشک آغاز خواهد شد و این در حالی است که هر دو کشتی‌گیر ایران قرعه نسبتا آسانی دارند.
لیگ برتر - هفته اول