• دو شنبه 12 مهر 1400
  • الإثْنَيْن 26 صفر 1443
  • 2021 Oct 04

اقتدار ‌همراه با عقلانیت

فرمانده معظم کل قوا: حوادث اخیر در شمال‌غربی کشور بایستی بدون دخالت و حضور نظامی ارتش‌های بیگانه حل شود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا دیروز در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح در دانشگاه افسری امام‌حسینع، این نیروهای پرافتخار را «قلعه مستحکم امنیت ملت سربلند ایران و میهن مقتدر و عزیز» خواندند و تأکید کردند: دخالت بیگانگان در منطقه مایه اختلاف و خسارت است و همه مسائل و حوادث باید بدون دخالت بیگانه و با الگوپذیری کشورهای منطقه از اقتدار و عقلانیت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حل شود.

شب طلایی ایران

فینال شب گذشته حسن یزدانی برای ایرانی‌ها هزاربار دیدنی‌تر از فیلم‌های هالیوودی بود.

پیام‌آور صلح

سالروز رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام، امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم‌السلام در پایان ‌ماه صفر برای همه ارادتمندان واقعی ایشان یادآور بار سنگین و توأم با مصائب این بزرگواران در ادای رسالت‌شان است.

تحول در مدیریت شهر

7معاون شهرداری تهران، اولویت‌ها و برنامه‌های خود را شرح دادند؛ 7معاونی که از میان آنها 6نفر به‌تازگی از سوی علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت منصوب شده‌اند.

صداهایی که در شهر شنیده نمی‌شود

ناشنوایان مطالبه‌ای جز شنیده‌شدن صدایشان ندارند. کسانی که مانند میلیون‌ها نفر در جامعه زندگی می‌کنند و شهروندان پایتخت محسوب می‌شوند اما به‌گفته سهند سلیمان‌فلاح، حقوقشان رعایت نمی‌شود. این نویسنده و کارگردان جوان ناشنوا می‌گوید: «نه‌تنها ناشنوایان بلکه قشر معلول از حق و حقوق کمتری در شهر بهره‌مند هستند و در این مورد هرگز عدالت رعایت نشده است.»
همشهری از آخرین وضعیت بیمارستان‌ها، زمان خروج کامل از پیک پنجم و محدودیت‌های تردد در تعطیلات‌پیش‌رو گزارش می‌دهد

آرامش مشروط

رئیس پلیس راه کشور: امکان خروج از شهرهای آبی و زرد وجود دارد، اما همان خودرو نمی‌تواند به شهری با وضعیت نارنجی یا قرمز وارد شود.

پیش‌شرط 10 میلیارد دلاری

مدح پیامبر ص مضمون درخشان شعر فارسی است