21
دو شنبه 12 مهر 1400
شماره 8330
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
اتوبوس‌های خط 395، فرسوده، ‌بدون کولر، تهویه و پنجره هستند. سیستم تهویه و کولر آنها اغلب از کار افتاده‌اند. ‌
2 محکوم به قصاص که در 2 پرونده جداگانه دست به جنایت زده و در یک قدمی چوبه دار بودند، با بخشش اولیای دم و به حرمت 28صفر و رحلت پیامبر ص از مجازات مرگ رهایی یافتند.
موبایل‌قاپ حرفه‌ای پایتخت که گوشی دست‌کم 80 شهروند را سرقت کرده بود با کمک بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته شناسایی و دستگیر شد.
کوتاه از حادثه
تحقیقات کارآگاهان جنایی درباره مرگ زن جوانی که گمان می‌رفت با خوردن قرص فوت شده با مشاهده شیار روی گردنش و طرح فرضیه قتل او به‌دست شوهرش وارد مرحله تازه‌ای شد.

جمعه‌های مسموم جان مرد جوان را گرفت

پیگیری
10‌ماه پس از مرگ اسرارآمیز مرد کارخانه‌دار، همسر وی به اتهام قتل او بازداشت شد و اعتراف کرد که چون قصد داشته جمعه‌ها سرکار برود، ‌شوهرش را مسموم می‌کرده و در نهایت باعث مرگ او شده است.
حمید صفت، آزاد شد

حمید صفت، آزاد شد

یک روز پس از صدور حکم برائت حمید صفت، در پرونده قتل پدرخوانده اش، قضات دادگاه کیفری با صدور قرار وثیقه، حکم آزادی او را صادر کردند.
سقوط مرگبار وکیل جوان هنگام هواخوری
سقوط مرگبار وکیل جوان هنگام هواخوری
خانم وکیل که میهمان خانه دوستش بود، وقتی برای هواخوری به بالکن رفت، قربانی حادثه‌ای هولناک شد. به گزارش همشهری، این حادثه حدود ساعت 2بامداد دیروز در خیابان گلسار شهرستان رشت رخ داد. به گفته سرهنگ مجید رسول‌زاده، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان، این خانم وکیل ۳۵ ساله شب حادثه در خانه دوستش در طبقه پنجم ساختمانی بود که ساعت ۲ بامداد برای هواخوری به بالکن آپارتمان رفت اما به علت کوتاه بودن حفاظ بالکن، تعادل خود را از دست داد و به پایین پرت شد.