02
دو شنبه 12 مهر 1400
شماره 8330
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حکم دبیری عباس عراقچی در شورای راهبردی روابط خارجی، واکنش‌های متعددی به‌دنبال داشته است؛ جمعی حضور او را در این جمع راهبردی اقدامی مثبت دانسته و جمعی دیگر نسبت به این تصمیم نقدهایی را مطرح کرده‌اند.
محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مجتمع تسا - تاسیسات سانتریفیوژ -کرج با حادثه تروریستی از سوی رژیم صهیونسیتی مواجه بوده است؛ لذا آژانس باید ابتدا موضع خود را نسبت به آن حادثه روشن کند.
در نشست علنی دیروز مجلس 165نماینده در قالب بیانیه‌ای از برگزاری رزمایش صلح فاتحان خیبر قدردانی کردند.

اقتدار ‌همراه با عقلانیت

فرمانده معظم کل قوا: حوادث اخیر در شمال‌غربی کشور بایستی بدون دخالت و حضور نظامی ارتش‌های بیگانه حل شود
رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا دیروز در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح در دانشگاه افسری امام‌حسینع، این نیروهای پرافتخار را «قلعه مستحکم امنیت ملت سربلند ایران و میهن مقتدر و عزیز» خواندند و تأکید کردند: دخالت بیگانگان در منطقه مایه اختلاف و خسارت است و همه مسائل و حوادث باید بدون دخالت بیگانه و با الگوپذیری کشورهای منطقه از اقتدار و عقلانیت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حل شود.
پیش‌شرط 10 میلیارد دلاری

پیش‌شرط 10 میلیارد دلاری

«اگر نیت آمریکا واقعی است بخشی از دارایی‌های بلوکه‌شده ایران را آزاد کند»؛ این جمله‌ای است که وزیر خارجه کشورمان با تاکید بر آن میانجی‌های ایران و آمریکا را خطاب قرار داد و حصول آن را علامت حسن‌نیت واشنگتن و همراهان غربی‌اش برای احیای برجام دانست.
آزمون دوباره شفافیت در مجلس
آزمون دوباره شفافیت در مجلس
قول انتخاباتی نمایندگان پس از 16ماه محقق می‌شود؟
«شفافیت» یکی از مهم‌ترین وعده‌های نمایندگان است که در کارزار انتخابات مجلس یازدهم به مطالبه عمومی بدل شد.