• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
دو شنبه 12 مهر 1400
کد مطلب : 142221
+
-

بلیت تقلبی

منچستر بدون رونالدو کلاه تماشاگرانش را برداشت

بلیت تقلبی

اوضاع منچستریونایتد خوب به‌نظر نمی‌رسد. باز‌هم یک بازی بدون برد دیگر؛ این‌بار در اولدترافورد و مقابل اورتون. اوله‌گونار سولسشائر با نیمکت‌نشین‌کردن رونالدو، سانچو و پوگبا دست به ریسک زد. برای تیمی که هوادارانش به‌خاطر رونالدو بلیت خریده‌اند، حضور 33دقیقه‌ای این ستاره در زمین نمی‌تواند حرکت هوشمندانه‌ای باشد. کریستیانو رونالدو با حضور در این بازی به رکورد 200بازی در لیگ برتر رسید اما نتوانست آمار گل‌هایش را بالا ببرد. فرگوسن گفته که اگر اولدترافورد ظرفیت یک‌میلیون تماشاگر داشت، باز هم به‌خاطر رونالدو پر می‌شد؛ اما سولسشائر در بازی خانگی به این بازیکن استراحت داد. رونالدو برای یونایتد و حتی لیگ برتر آنقدر مهم است که بازیکن گلزن تیم حریف هم شادی بعد از گل رونالدویی می‌کند! تاونزند درباره حرکت رونالدویی‌اش توضیح داد: «من قصد بی‌احترامی به کریستیانو را نداشتم، او اسطوره من است و من از روی احترام این کار را انجام دادم. من با تماشای بازی‌‌های او بزرگ شدم و در زمین تمرینی ساعت‌ها حرکات او را تمرین می‌کردم.»
   با نتایج اخیر سرمربی نروژی روزبه‌روز به سمت اخراج نزدیک‌تر می‌شود و سایه زیدان یا کونته را حس می‌‌کند. منچستر‌یونایتد حالا در 9بازی خانگی حداقل یک‌گل دریافت کرده که این بدترین رکورد از سال‌1971 است. 7‌بازی بعدی منچستریونایتد در لیگ برتر هم دیدارهای سختی است؛ لستر، لیورپول، تاتنهام، منچسترسیتی، واتفورد، چلسی و آرسنال. شاید مدیریت باشگاه منتظر نتایج سولسشائر در این مقطع است و منطقی نمی‌داند مربی بعدی را در چنین گردابی تست کند.
   پاس‌گل برونو فرناندز به آنتونی مارسیال او را پس از ۵۸‌بازی لیگ برتری به آمار تأثیر مستقیم روی 50‌گل منچستریونایتد رساند؛ 30‌گل و 20‌پاس‌گل. در تاریخ لیگ برتر تنها اندی کول (۴۳)، آلن شیرر (۵۴) و اریک کانتونا (۵۴) برای رسیدن به این آمار، به تعداد بازی‌های کمتری نسبت به برونو فرناندز نیاز داشته‌اند.
   مارسیال که آخرین گل لیگ برتری‌اش را 8‌ماه قبل و در پیروزی 9 بر‌ صفر برابر ساوتهمپتون به ثمر رسانده بود، هفتمین گلش را به اورتون زد. از زمان حضور در یونایتد، او بیش از هر تیم دیگری دروازه تافی‌ها را گشوده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید