06
دو شنبه 12 آبان 1399
شماره 8075
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

داستان آل‌کثیر ادامه دارد

برخلاف آنچه روز گذشته در برخی رسانه‎ها مطرح شد، تقاضای تخفیف به آل‌کثیر هنوز رد نشده است
​​​​​​​روز گذشته خبرگزاری ایلنا با انتشار گزارشی مدعی شد درخواست تجدیدنظر پرسپولیسی‌ها بابت محرومیت عیسی آل‌کثیر رد شده و حکم محرومیت 6ماهه این بازیکن مورد تأیید قرار گرفته است.
ویژه
​​​​​​​مسابقات لیگ بیستم از همین جمعه آغاز می‌شود و پرسپولیس در نخستین بازی باید به مصاف سایپا برود.
گزارش
​​​​​​​درحالی‌که هواداران بارسلونا کریستیانو رونالدو را مسخره می‌کردند و به او لقب پنالدو را داده بودند، مسی در این فصل هنوز نتوانسته در جریان بازی گلی به ثمر برساند و تنها 2بار از روی نقطه پنالتی برای بارسا گل زده که فقط یک‌بار آن در لالیگا بوده، آن هم از 28ضربه به چهارچوب دروازه حریفان.

فصل بی‌بهانه

4دلیل برای اینکه امسال باید سال استقلال باشد
​​​​​​​هیچ‌چیز برای استقلالی‌ها بدتر از این نبود که در 4 سال گذشته شاهد ناکامی تیم خودی و قهرمانی‌های پیاپی حریف سنتی باشند.
آلکنو؛ سرمربی جدید ایران؟

آلکنو؛ سرمربی جدید ایران؟

فدراسیون والیبال 2گزینه جدید برای نیمکت تیم ملی معرفی کرد. آلکنو اگر از نظر مالی شرایط ایران را بپذیرد، انتخاب نهایی است
​​​​​​​ولادیمیر آلکنوی روسی یا دانیل کاستلانی آرژانتینی؛ کدام‌یک از این دو سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌شوند؟ دیروز بعد از جلسه کمیته فنی فدراسیون، گفته شد اعضای کمیته این دو مربی را به‌عنوان گزینه نهایی برای نیمکت تیم ملی معرفی کرده و برای انتخاب نفر اول به نتیجه نرسیده‌اند اما یکی از اعضای کمیته می‌گوید آلکنو انتخاب نهایی است.
بیچاره نفر بعدی
3 نکته در مورد گرفتاری‌های مدیرعامل آینده استقلال
​​​​​​​استقلال امسال برخلاف فصول گذشته موفق شد اسکلت تیمی‌اش را تا حد زیادی حفظ کند و همین مسئله رضایت نسبی هواداران را به‌دنبال آورده است.
بالاخره جنجال باشگاه استقلال در داستان درگیری چند بازیکن با اعضای کادر پزشکی به نقطه پایان رسید و پزشکان قدیمی تیم با آبی‌پوشان قطع همکاری کردند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
​​​​​​​مسابقات جهانی کشتی در رشته آزاد و فرنگی قرار بود از 22تا 30آذرماه در کشور صربستان برگزار شود، اما این روزها خبرهایی مبنی بر لغو این رقابت‌ها به گوش می‌رسد.
​​​​​​​امیرحسین اعظمی| محمد نژادمهدی پس از 5‌فصل حضور در ذوب‌آهن امسال راهی سپاهان شده تا به گفته خودش فضای جدیدی را تجربه کند.
ادن آزار بعد از 392روز لطف کرد و برای رئال گل زد.