• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 12 آبان 1399
کد مطلب : 114621
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/KrEYr
+
-

بیچاره نفر بعدی

3 نکته در مورد گرفتاری‌های مدیرعامل آینده استقلال


استقلال امسال برخلاف فصول گذشته موفق شد اسکلت تیمی‌اش را تا حد زیادی حفظ کند و همین مسئله رضایت نسبی هواداران را به‌دنبال آورده است. با این حال این تیم از نظر مدیریتی به‌طور کامل روی گسل قرار دارد. آبی‌ها با مشکلات جدی و زیادی دست به گریبان هستند که کسی به فکر آنها نیست. هر کدام از این موارد می‌تواند در آینده‌ای نه‌چندان دور به یک بحران تبدیل شود.
1ـ  بدهی‌های بسیار سنگین بین‌المللی انتظار مدیرعامل بعدی استقلال را می‌کشد. همچنان پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه به‌خاطر شکایت وینفرد شفر بسته است با این  اوصاف تا این لحظه سرمربی استقلال در شروع فصل قادر به استفاده از بازیکنان جدید نخواهد بود.
2ـ  دردسر بزرگ این باشگاه اما شکایت آندرا استراماچونی است. شاید برای استقلالی‌ها اینطور جا افتاده که نهایت ضرر باشگاه از قطع رابطه با این مربی، عدم‌استفاده از دانش فنی استرا است، اما اینطور نیست. استقلال باید کل پول قرارداد دوساله‌اش با استراماچونی را که شاید با مجموع جرایم به 2 میلیون دلار هم برسد، به او بپردازد. شکایت استراماچونی در راه است و مدیرعامل بعدی باشگاه را غافلگیر خواهد کرد. نکته مهم اینکه مربی ایتالیایی کار هم قبول نمی‌کند و به این ترتیب در دوران خانه‌نشینی می‌تواند به راحتی پول فصل دوم قراردادش را از استقلال بگیرد.
3ـ  شاید مشابه این مشکلات در پرسپولیس هم وجود داشته باشد، اما این باشگاه با تزریق احتمالی چیزی بین 3 تا 5 میلیون دلار پاداش آسیایی تقویت خواهد شد. مدیرعامل بعدی سرخپوشان بی‌گمان تلی از بدهی‌ها را به ارث می‌برد، اما به کمک پاداش آسیایی نه‌تنها قادر به صاف کردن آنها خواهد بود، بلکه می‌تواند پس‌انداز قابل توجهی هم داشته باشد. چنین پولی اما انتظار استقلال را نمی‌کشد و این تازه نقطه شروع یک گرفتاری بزرگ است.

این خبر را به اشتراک بگذارید