20
دو شنبه 12 آبان 1399
شماره 8075
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سازمان انتقال خون تهران در توییترش آماری از اهدای خون شهروندان در نیمه اول سال‌جاری منتشر کرده است.
تهران پر از بازار است. پر از خیابان‌هایی که راسته فلان صنف شده‌اند و بورس فلان کالا. از این سر تا آن سر خیابان هم یا موتور و ماشین است که رد می‌شود یا خریدار و فروشنده توی سر هم می‌زنند.
فیلم تئاتر «ماهی قرمز کوچولو» به ‌نویسندگی و کارگردانی هلن همتی از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایگاه مجازی «نمایش‌نما» در حال اکران است.
طرح روز
پاریس:‌ چندین برند مشهور جهان وارد عرصه تولید ماسک‌های لاکچری شدند. به گزارش وال‌پیپر، این ماسک‌ها به‌دلیل طلا و نقره بودن بند‌هایشان به‌عنوان‌ ماسک‌های بهداشتی‌تر معرفی می‌شوند.
ادینبورگ: مادری که پیش از آزمایش و مشخص شدن ابتلای دخترش به سرطان خون، بیماری او را بو کشیده بود، شگفتی دانشمندان را برانگیخت.

عکس روز

اسباب‌کشی یک مزرعه‌دار آذربایجانی - گنجه
پزشکی که چراغ‌ جادو خرید

پزشکی که چراغ‌ جادو خرید

بمبئی: پزشکی در هند یک چراغ ‌جادو را به قیمتی معادل 93هزار دلار و با تصور واقعی بودن آن خرید. به گزارش گاردین، این پزشک که تصور می‌کرد این چراغ ‌علاءالدین غول چراغ هم دارد پس از خرید چراغ متوجه کلاهبرداری شد.
کشف کالای صهیونیست‌ها در کویت
کشف کالای صهیونیست‌ها در کویت
الشویخ: براساس گزارش «القدس العربی»، در بیانیه وزارت تجارت کویت آمده است، پس از دریافت شکایتی مبنی بر فروش کالاهای صهیونیستی، تیم‌های بازرسی وارد عمل شدند و تولیدات ساخت این رژیم را در یکی از شرکت‌های قطعات خودرو در منطقه «الشویخ» کشف و ضبط کردند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
هزینه درمان افراد جامعه تا حد زیادی قابلیت کاهش دارد اما این مهم مولفه‌هایی دارد که آموزش عمومی مهم‌ترین آنهاست.
کتاب اشغال با زیر عنوان انقلاب دوم، تولد آمریکاستیزی،اثر صادق زیباکلام و حسام بشرویه‌نژاد کریمی، ضمن گفت‌وگو با دانشجویانی که سفارت آمریکا را تسخیرکردند، برای نخستین‌بار این پرسش بنیادی را مطرح کرده است که چرا و چگونه آمریکاستیزی توانست بدل به گفتمان اصلی انقلاب شود.