07
یکشنبه 2 خرداد 1400
شماره 8226
شهر-۲
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حقوق عمومی و برنامه‌ریزی شهری

یادداشت
یکی از مباحث جدی در مدیریت شهری، توجه به حقوق عمومی و نیز رفع تعارضات بین حق عمومی و حق خصوصی با اعمال تمهیدات قانونی و مدیریتی است.
ویژه
مدیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با اشاره به همکاری این سازمان در اجرای طرح واکسیناسیون گروه‌های هدف در پایتخت، در نخستین جلسه شورای مشورتی خانه‌های دوام و ایمنی از اعضای داوطلب مدیریت بحران برای مشارکت در اجرای این طرح دعوت به همکاری کرد.
طی 4سال گذشته اقدامات پیشگیرانه‌ای از سوی مدیریت شهری برای کاهش مصرف آب و صیانت از فضای سبز پایتخت به انجام رسیده است؛ از ممنوعیت چمن‌کاری تا کاشت گونه‌های مقاوم درختی

گیاهان بومی به جای چمن

گزارش
مدیریت شهری تهران تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی و ایده‌های جدید، میزان مصرف آب در شهرداری به‌ویژه در حوزه فضای سبز را کاهش دهد؛ ایده‌هایی که بعضا از اقدامات موفق دیگر شهرهای جهان هم الگوبرداری شده‌اند.
راه‌اندازی چهارمین کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی تا پایان تیرماه

راه‌اندازی چهارمین کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی تا پایان تیرماه

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آغاز به‌کار چهارمین کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی تا پایان تیرماه خبر داد.
موفقیت در واکسیناسیون با همکاری مدیریت شهری و سپاه
موفقیت در واکسیناسیون با همکاری مدیریت شهری و سپاه
آیین افتتاح و بهره‌برداری از مرکز واکسیناسیون تجمیعی منطقه۱۲ با حضور علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای شهر تهران، الهام فخاری، نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه۱۲ و امیرعلی فریدون‌فر، رئیس مرکز بهداشت شرق تهران برگزار شد.