02
یکشنبه 19 دی 1400
شماره 8408
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جنتلمن‌های تروریست پشت اینستاگرام!

یادداشت
رهبر حکیم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده و ستاد بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی با اشاره به حذف نام شهید سلیمانی در فضای مجازی، این فضا را زیرکلید مستکبران توصیف کردند و آن‌ را موجب تنبه مسئولان دانستند.
اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس درباره حمله به پایگاه عین‌الاسد معتقد است عملیات انتقام خون حاج قاسم سلیمانی ضربه سهمگینی بر پیکره آمریکایی‌های تروریست وارد کرد و پیامدهای جهانی و منطقه‌ای بسیاری به‌همراه داشت.
بازخوانی همشهری از پیامدهای حمله موشکی سپاه به عین‌الاسد

شکست هیمنه آمریکا

گزارش
به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ازسوی ارتش تروریستی ایالات‌متحده آمریکا، علاوه‌بر جنبه‌های عاطفی آن در داخل، پیامدهای سیاسی و ژئوپلیتیک قابل‌توجهی نیز در سطح منطقه داشت و زمینه‌ساز برهم خوردن توازن مطلوب آمریکایی‌ها در خاورمیانه و خلیج‌فارس شد؛ نظمی که فروپاشی آن از حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد آغاز شد و روح تازه‌ای را در رگ گروه‌های مقاومت در سطح منطقه دمید.

خبرهای کوتاه/ سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت قیام 19دی

رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام ۱۹دی مردم قم در سال ۵۶ علیه رژیم ستم‌شاهی، امروز به‌صورت تلویزیونی با مردم قم سخن می‌گویند.
توافق موقت، سنگی پیش‌روی مذاکرات وین
غربی‌ها با طرح مباحثی مانند «کمبود زمان» و «توافق موقت» مسیر روبه‌جلوی مذاکرات را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند
هشتمین دور از مذاکرات کمیسیون برجام دیروز درحالی ادامه یافت که نشست کارگروه کارشناسی رفع تحریم‌ها با حضور کارشناسان ایران و گروه 1+4 در هتل کوبورگ وین برگزار شد و طرف‌های حاضر پیرامون چارچوب لغو این تحریم‌های ظالمانه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
بعد از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی ارتش تروریستی آمریکا و به‌ دستور مستقیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، قاعدتا مردم سراسر ایران انتظار داشتند نیروهای نظامی کشورمان انتقام سخت از جنایتکاران را در دستور کار قرار داده و پاسخ دندان‌شکنی به تروریست‌ها بدهند.