05
یکشنبه 19 دی 1400
شماره 8408
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دیروز قیمت هر دلارآمریکا 350تومان کاهش یافت و به 28هزارو450تومان رسید. قیمت هر یورو هم 225تومان نزول کرد و به نرخ 32هزارو 325تومان مبادله شد.
براساس اطلاعات سامانه وزارت راه و شهرسازی با گذشت 2.5ماه از شروع ثبت نام در نهضت ملی مسکن، تاکنون 2میلیون و 506هزار و 63نفر برای طرح ساخت 4میلیون مسکن در 4سال ثبت نام کرده‌اند.
بازار
هیچ مشکلی برای واردات روغن خام و تولید و تامین نیاز بازار به روغن نباتی وجود ندارد و گمانه‌زنی‌های مطرح در مورد احتمال سهمیه‌بندی یا تامین نشدن روغن مورد نیاز برخی صنایع صحت ندارد.

سومین شرکت بزرگ بورس، قربانی سوءمدیریت فوتبالی‌ها

برنده‌ها و بازنده‌های واگذاری تراکتور به شرکت ملی مس چه کسانی هستند؟
بورس
پس از 3 سال که از واگذاری مالکیت باشگاه تراکتور به بخش خصوصی می‌گذرد، قرار است سهام این باشگاه فوتبال، به شرکت ملی صنایع مس، به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های بورس، با هزاران سهامدار خرد و عمده، در ازای پرداخت مبلغ 500میلیارد تومان واگذار شود.

کاهش 30درصدی قیمت بوقلمون

قیمت اجزا و قطعات بوقلمون در میادین از ابتدای امسال 30درصد کاهش یافته است. به‌گزارش همشهری، قیمت گوشت بوقلمون بعد از جهش ۳۲‌درصدی در ابتدای سال، از اواخر اردیبهشت روند کاهشی به‌خود گرفت. با تداوم این روند کاهشی قیمت هر کیلو شقه بوقلمون تا آذرماه 14هزار تومان پایین آمد.
نقل‌قول/ سیدمحمد هادی سبحانیان معاون وزیر اقتصاد:
اختصاص ارز 4200تومانی شیوه ناکارآمد و غیرمؤثری بود که قرار است آن را به شیوه مؤثر و کارآمد تغییر دهیم تا به جامعه هدف به درستی اصابت‌کند.
PDF اقتصاد 2
کوتاه اقتصاد 2
آمار خبر/ روند شاخص کل بورس تهران در روز گذشته